Bouwverslag vleks' amsterdam

• Topicstarter Topicstarter vlek
  • Startdatum Startdatum
Jan Vos zei:
Er is ook nog ander dun draad te verkrijgen weet de naam er niet meer van wordt in de electronica gebruikt.
"apenhaar", of te wel wire-wrap draad. Soort van Teflon isolatie, je kunt het "door de isolatie heen" solderen.

fbortel zei:
Jan Vos zei:
Er is ook nog ander dun draad te verkrijgen weet de naam er niet meer van wordt in de electronica gebruikt.
"apenhaar", of te wel wire-wrap draad. Soort van Teflon isolatie, je kunt het "door de isolatie heen" solderen.
@
fbortel

En wat kan daar dan aan stroom door heen ampere bedoel ik dus
En bedoeld gewoon voor de verlichting modelbouw dus
mvg
Frederik

Niet veel, maar voldoende voor een (paar) LEDs. Of lampjes.
100mA moet makkelijk te doen zijn, daarboven zou ik me zorgen gaan maken :D

Hier weer even een update,ik heb de ankergaten geplaatst,de patrijspoorten er op gezet en nu ben ik bezig met de bovenbouw het ziet er allemaal nog ruw uit maar met plamuren en schuren komt het zeker goed.
P1010031.JPG

P1010033.JPG

Hoi ik heb even een vraag waar kan je zon bouwpakket van een boot kopen

Hier weer even een kleine update,ik heb men voordek gespoten (met de goede raad van Jean-paul,waarvoor dank)men ankerlier staat er ook op,en nog een paar kleinigheden,ik had een bolder in het grijs en rood gespoten maar dat ga ik veranderen in zwart en wit.Sorry voor de kwaliteit van de foto maar ik kan geen close-ups meer maken met men camera,weet niet hoe het komt.

Mvgr,

Luc
P1120035.JPG

Back