Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sketch uses 15,390 bytes (47%) of program storage space. Maximum is 32,256 bytes.
Global variables use 1,064 bytes (51%) of dynamic memory, leaving 984 bytes for local variables. Maximum is 2,048 bytes.
Ik heb er voor gekozen om de code niet openbaar te maken. 1) Ik weet nog niet wat het eindresultaat gaat worden en 2) Kost gewoon veel te veel tijd om alles goed te onderhouden en te voorkomen dat er ongewenste fouten in komen door het "samenwerken".Staat jullie code centraal op Github?
Samen delen en uitbouwen voor de liefhebbers is zo gek nog niet.
Daar heb je helemaal gelijk in..... maar juist dat puzzelen en uitzoeken is zo leuk aan dit project ;-) Anders had ik wel de MultiWii gebruikt. Maar nu heb ik een Arduino Uno met telemetrie, GPS en nog veel meer moois... En geheel naar eigen wensen aan te passenDoor het closed source te houden loop je waardevolle adviezen en aanvulling mis die anderen voor je uitzoeken
SPI zal op zicht geen groot probleem zijn. Ik verwacht eerder dat strings die je naar het display wilt sturen het probleem zijn. Die moet je wel in het programmageheugen houden. Anders kost dat enorm veel SRAM.
Zelf heb ik tijdens het vliegen 818 bytes aan ruimte tussen de stack en de heap. Ik hoef mij voorlopig geen zorgen te maken ;-)
Ziet er goed uit. En wat een berg draden heb je dan weer heWelke sensoren ga je op deze quad gebruiken?
Zelf heb ik op deze regenachtige dag Eagle geïnstalleerd voor het ontwerpen van pcb's. Werkt wel erg handig en mooi. Nu alleen nog heeeeeel veel ervaring er mee krijgen haha.
Dan zou ik in ieder geval proberen om de esc's onder op de armen te monteren en de bekabeling weg te houden van het kompas. Dit beïnvloed elkaar behoorlijk.
Succes met bouwen en programmeren.