Foto's radiatoren ben ik vergeten eigenlijk. Ben er na het eten ook niet meer geweest. Beetje te druk bezig geweest de laatste 2 weken.
Net iets teveel 12+ urige dagen gemaakt, dus vanavond even pas op de plaats maken.
Maandag avond gaan de radiatoren er vanaf overigens. Dan daarna op het gemakje zo kaal mogelijk schuren, behang er achter weghalen enz.
Vandaag overigens naar de Mulitmate geweest. Is even 20 minuten rijden, maar die lui hebben altijd geniale aanbiedingen met verf. Latex die ik gehaald had vorige keer was 70/10liter in plaats van 140/10liter, nu weer Sikkens gekocht aan 23 euro de pot. Vind ik persoonlijk weinig voor een goede Sikkens verf. Meteen een paar goede rollers meegenomen en wat overige spullen.
Overdag na mijn werk bezig geweest met het opnieuw afschuren van de deurposten. Kreeg in de winkel te horen dat het bij zulke donkere kleuren verstandig is om het houtwerk flink grof op te schuren. En vorige keer is het fijntjes opgeschuurd. . .
Morgen de laatste loodjes schuren, dan de vloeren stofvrij maken, hand en sluitwerk van de kozijnen verwijderen (deuren zijn er al uit), afplakken, en dan kan ik gaan lakken
Wil eigenlijk "eindelijk" schrijven, maar als ik zie wat er gebeurd is in de laatste 2 weken sta ik toch van mezelf, en mijn vrienden te kijken. Had ik absoluut niet verwacht dit.
Op dit tempo zou ik over 2 weken kunnen verhuizen

Ga ik niet doen, maar het zou mogelijk zijn.
Done lijst
- gordijnrails verwijderen
- plinten vloer verwijderen
- plinten plafond verwijderen
- behang afstomen
- behangresten verwijderen
- sleuven frezen netwerk
- sleuven frezen lichtschakelaar
- gaten boren kabeldoorvoer
- voorstrijken bar
- stucen bar
- stucen gaten in de muren
- stucen weggewerkte leidingen
- schuren kozijnen
To do lijst.
- deurposten schuren
- hang/sluitwerk verwijderen
- kozijnen schuren (al worden die 90% zeker vervangen door alu)
- deurposten in de primer zetten
- plank boven barretje in de primer
- deurposten lakken
- plank boven barretje lakken
- tegels keuken gronden
- tegels badkamer gronden
- tegen wc gronden
- tegels keuken lakken
- tegels badkamer lakken
- tegels wc lakken
- muren sauzen
- plafond sauzen
- radiatoren verwijderen
- radiatoren schuren
- radiatoren lakken
- behang achter radiatoren verwijderen
- behangresten achter radiatoren verwijderen
- radiatoren terugplaatsen
- plinten uitzoeken
- netwerk aanleggen
- plinten afmeten
- plinten zagen
- plinten schilderen
- plinten plaatsen
- naad in plafond afkitten
- inbouwdozen netwerk/lichtschakelaars plaatsen
- ondervloer leggen
- laminaat leggen
- verhuizen
- genieten
Nog voldoende te doen dus. Zeker als je bedenkt dat ik gegarandeerd nog wel zaken vergeet in dit overzichtje
Volgens de capabele medewerkster van de Mulitmate zou ik voldoende hebben aan 2 liter primer en 4 liter lak voor 6 deurposten, het plankje, en mijn eettafel. Ben benieuwd of ze gelijk heeft.