Bouwverslagen - Shock flyers

Discussie in 'Bouwverslagen - Vliegen' gestart door Igor, 22 sep 2007.

  1. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Hey, ik was afgelopen zondag (4 november) gaan kijken bij een indoor meeting in middelburg.

    ik heb gezien dat het indoor vlieggen allemaal wel héél leuk is (en ik ga er zeker mee oeffenen) maar omdat ik zowiso al ''beginner'' eerst mn geld uit moet geven aan een goede start (moet een nieuwe lader, heb net een maandje een nieuwe zender, ik heb mn minimag net in de prak gevlogen (omdat de vleugel losschoot in een looping) en ik tog nog niet van plan ben in gymzalen te vliegen heb ik besloten eerst de swift te kopen (en onderdelen hopelijk van de sint :)) daarna nog even doorsparen en mischien met mijn verjaardag (eind februarie) en yak van United hobbies (is natuurlijk nog niet zeker omdat ik nu niet pricies kan plannen of ik dan nog graag dat model wil) en pas in de lente waneer het weer wat rustiger en warmer wordt een shockflyer voor buiten (iets steviger bouwen, om mee te oeffenen) en dan het einde van de zomer een geheel nieuwe shock bouwen en daarmee het seizoen beginnen (denk en hoop ik)

    Dit zijn dus plannen, maar aangezien ik shock's heel leuk van kan ik er zeker van zijn dat ik dit ga doen!
    Igor
     

Deel Deze Pagina