Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi!
De roluitslag naar beneden lijkt echter groter dan die naar boven. Normaal is dat andersom of eventueel gelijk... Misschien nog wat aanpassen.
en natuurlijk is ie 5 april wel af![]()
Wat ziet er goed uit dan? Ik zie nog steeds helemaal niets. Volgens mij heeft Robert nog helemaal niets af en komt hij zondag met een of ander slap excuus dat het nog niet af is, of spijbelt hij de rest van de week en werkt zich een slag in de rondte om toch nog iets te kunnen presenteren.Ziet er goeg uit Robert
of spijbelt hij de rest van de week en werkt zich een slag in de rondte om toch nog iets te kunnen presenteren.
![]()
Wat ziet er goed uit dan? Ik zie nog steeds helemaal niets. Volgens mij heeft Robert nog helemaal niets af en komt hij zondag met een of ander slap excuus dat het nog niet af is, of spijbelt hij de rest van de week en werkt zich een slag in de rondte om toch nog iets te kunnen presenteren.
![]()
helaas heeft de ontvanger die ik voor de blastini had liggen het opeens begeven
no worries, dat probleem is al opgelost. had gelukkig nog wel een die in de blaster past dus die uit de blaster komt dan in de blastini. ja moeilijk verhaal allemaal maar het komt erop neer dan alle dlg's wel een goede ontvanger hebben straks.