herstellen is ook jouw hobby niet ?
mijne ook niet
mijne ook niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mont Ventoux betekent eigenlijk niet "kale berg" maar "winderige berg".2F@st4U.:[BE zei::.]Rarara ... op welke bekende berg zou deze foto genomen zijn :?:
2F@st4U.:[BE zei::.]Nee nee, op de top van de Mont Ventoux zijn nog weinig TGV's te vinden.
Weet het wel dat ik er sommige nog een pleziertje mee had kunnen ... maar de plaats in de auto was ook mooi meegenomen ... mijn zus en vriend kwamen uit Barcelona met de trein en hun bagage moest met mijn auto mee naar huis .
En ik zat al afgeladen vol.
bdoets zei:Mont Ventoux betekent eigenlijk niet "kale berg" maar "winderige berg".2F@st4U.:[BE zei::.]Rarara ... op welke bekende berg zou deze foto genomen zijn :?:
Zie ik goed dat je aan de noordkant vloog met die Booby? De bewolking ziet er ook nogal mistrallig uit... dus dat klopt wel. Maar thermisch moet de zuidkant natuurlijk interessanter zijn.
Bart
Tja hij wordt door Nederlanders (en daar ziet het er zwart van, vooral op de fiets) veelal kale berg genoemd. Maar door Fransen (en daar staat-ie toevallig) Ventoux, en vent=wind, ventoux=winderig; kaal=chauve, of nu.simendewulf zei:ik heb gezocht maar niets gevonden over winderige berg, wel over de kale berg
simendewulf zei:en de finale vraag, hoe vliegt nu de BOOBY.