bouwverslagje FL extra 330s 2.60m

ik ben gisteren mijn extra terug van bij kurt gaan halen en toen ik daar aan kwam was het nog veel beter als verwacht:p kurt had hem al in de garage in elkaar staan dan kon ik het totaal plaatje eens bekijken:p nu staat de extra terug bij mij thuis maar spijtig genoeg heb ik deze week examens dus zal er niet veel kunnen gebeuren vanaf volgende ga ik terug aan het werk de romp schuren zodat deze naar de spuiter kan:p en dan beginnen met folien alles moet wel redelijk snel gedaan worden omdat ik de vlieger graag zou klaar hebben voor de fly inn van 3DC. al de elektronica heb ik al thuis liggen dus daar moet ik ook al niet meer opwachten dus zal het na de examens ervan afhangen hoe snel alles verloopt en dat er niet teveel dingen tegenwerken:p

voor servo's gebruik ik: 4xTG 5955 voor het hoogteroer en richting
4x5985 voor de rolroen
voor ontvangersysteem: weatronic system
batterijen: ontsteking evo lite flightpower 2500mAh
ontvangerbatterijen 2x evo lite 4275mAh
motor: DA 100 met BMB mufflers 70 3D
spanwijde:2.65m
lengte:2.50m
gewicht:11kg

ik heb een probleempje met de foto's erop te krijgen dit lukt niet:s

Laatst bewerkt:
Hier zijn de foto's ;-)

DSCN0371-1.jpg

DSCN0372.jpg

DSCN0373.jpg

DSCN0374.jpg

ik ga hem hetzelfde doen als maarten de moor zijn oude knol extra maar de vleugels gaan in het begin nog niet hetzelfde zijn omdat ik het blauw en orange met stickers ga doen en die komen er pas op als ik al wat gevlogen heb en weet dat alles in orde is :p

jaja hij zei zelf dat bij de mijne de foutjes eruit zijn hij had zoals een beetje spelling op de vleugels doordat hij zo dikwijls heeft moeten verandere van instelhoek enzo :p
hij ziet er echt indrukwekkend uit als je hem zo ziet staan in een garage en zeker met die brede vleugel:p

tuurlijk da we da gaan doen e:p mijn roeren zijn nu misschien 3 keer zo groot als van mijn vorige extra:p en veel meer uitslag ook :p

we zullen ne keer zien wie de grootste roeren heeft:) bij mij is alles huuuuge:p
en dan nog een aangepast vleugelprofiel :p

majawel :p ge gaat da zien e da gaat rollen als gek:p (hoop ik toch:) )
ik zal vanavond eens wat foto's maken langs de binnenkant maar nu eerst leren voor de examens nog:)

gisteren eindelijk een beetje tijd gehad om wat verder te werken. de romp is geschuurd die is klaar voor te spuiten en maandag gaat ze gespoten worden:) nu ben ik nog een beetje aan het plamuren op de vleugels zodat ik met de cover kan beginnen dinsdag en dit hoop ik op 2dagen helemaal klaar te hebben zodat ik kan beginnen inbouwen:p

Hehehe, dat wordt nog invliegen vóór de meeting 13 april, tenminste, als je zo doorgaat:)

Grt.

Back