bouwverslagje FL extra 330s 2.60m

we zien nog wel als ik hem op tijd af krijg vlieg ik hem ervoor al wel in anders zal het die zondag mss zijn ik weet het nog niet :)

er moet iemand de eerste zijn e:p :)
ik zal hem da dag ervoor normaal al wel invliegen en als hij dan nog in 1 stuk is kom ik zondag:)

some more pics:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

gisteren terug is gaan vliegen na een hele winter gesimt te hebben:p
alles werkte terug goed de motor liep terug goed geen enkel probleem nu zit er ook smoke in dus we zijn er helemaal klaar voor:p
het eerste vluchtje was spijtig genoeg de laatste van de dag want na een redelijk heftige vlucht ben ik geland met 1 kapotte servo gelukkig kon dit geen kwaad omdat het 1 van mijn vleugel servo's was. Maar na zo een hele winter gesimd te hebben voel je het verschil ik heb in die eerste vluchte veel meer gedurft dan vorig jaar rolling harriers had ik nog nooit zo laag gedaan ook switche van kanten geen probleem meer :p ook het zwaartepunt ligt een stuk achteruit waardoor ik nu zonder problemen rond kan tuimelen ter plekken. Ik vindt het spijtig dat Frank Lens zelf zijn ontwerp niet zo heeft kunnen zien vliegen. Hiermee nog terna gedachten en een woordje voor Frank : "ge hebt toch goe werk geleverd ze"

het eerste vluchtje was spijtig genoeg de laatste van de dag want na een redelijk heftige vlucht ben ik geland met 1 kapotte servo gelukkig kon dit geen kwaad omdat het 1 van mijn vleugel servo's was.

Ik had zaterdag bij mijn eerste vlucht ook een rolroerservo die soms haperde.
Ik heb er maar mee doorgevlogen en daarna was het weg,er zal nog wa winterstof in de potmeter gezeten hebben denk ik.

Ik had zaterdag bij mijn eerste vlucht ook een rolroerservo die soms haperde.
Ik heb er maar mee doorgevlogen en daarna was het weg,er zal nog wa winterstof in de potmeter gezeten hebben denk ik.

nja de mijne is volledig kapot:s en er deden zich nog een paar rare dingen voor :p
ben nu aant kijken voor het 2.4 systeem van futaba voor in mijn MX 22 daarmee dat ik ook de weatronic verkoop.

Back