Bovenkant launchpeg

Zoals velen van jullie weten is mijn launch peg uit de vleugel gebroken na enkele hoge worpen (geen probleem hoor).
Pas nu neem ik even de tijd en zie ik pas dat ik niet met zekerheid de bovenkant kan vaststellen.

Kunnen jullie het zeggen?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, ik heb dus geen enkele kennis van zaken... maar mij lijkt dat het 'diepere' stuk onder moet, omdat je middelvinger iets langer is dan je wijsvinger.

Maar ik zou even op de pro's wachten voordat je gaat plakken... ;-)

Hou m gewoon tussen je vingers, dan zie het vanzelf. Meestal staat je middelvinger wat verder naar de romp toe.

Jeroen liet me weten dat het langere stuk de bovenkant moest zijn. De epoxy is al even aan het harden...

Ja...
Vannacht rond 4 uur opgestaan en toen was epoxy nog erg zacht.
Heb toen met soldeerbout en wat aluminiumfolie een kacheltje gemaakt voor de vleugeltip.
Ik denk dat het een dikke 50 graden was. Vanmorgen was alles lekker hard.

Ik kom net van het veld en wat gezwiept....
Rob van de club.. nog nooit gegooid wilde ook wel even gooien.
50 meter hoog... pfffff

Op een dag....

Hahahaha sja die zitten er ook tussen.....

No offense.......maar ik heb wel zo m'n twijfels over de preciesie van de taranis hoogtemeter hoor !

Over het algemeen is het een uitzondering op de regel als je bij je eerste paar worpen richting de 50 mtr gaat. Mijn loggertje (ook chinees waarschijnlijk) schijnt redelijk nauwkeurig te zijn, en met mijn volgens de kenners best wel aardige werptechniek moet ik heel erg mijn best doen om die hoogte te halen.

50 mtr gooien bij je eerste paar worpen verdient wel respect ! Lijkt een echt talent ! Vooral snel ook gaan DLG-en !:D

Laatst bewerkt:
Dat van die veren met de Taranis is een thread die ik zelf gestart heb. Die veren zijn instelbaar en ik heb ze inderdaad op maximum staan en zou ze nog iets sterker willen. Dat zou ik op een Spektrum ook willen, maar daar zou ik dat niet zo snel doen. De speaker heb ik ook vervangen om betere kwaliteit muziek te krijgen, maar de speaker was standaard even goed als die van Spektrum.

Een Taranis gebruiker is een ander type gebruiker...
Het is echt fijn spul, maar het kan altijd beter als je er nog aan wil knutselen.

Laatst bewerkt:
Back