bowden kabels verbinden

Ik heb van iemand een kyosho me 109. 40 overgenomen.
De hoogteroeren zijn niet met elkaar verbonden maar hebben ieder hun eigen bowden kabel.
Helaas heeft de vorige eigenasr de binnenkabels er uit gehaald.

Mijn vraag is wat de beste manier is om die twee kabels te verbinden en door te leiden naar de servo. Zijn daar standaard oplossingen voor te koop, of beter zelf iets maken?)

Ik kan wel expirimenteren, maar ja, het is wel je hoogteroer he......

Ik hoor het graag

Laatst bewerkt:
Een tweede servohevel aansturen met die ene servo, vanuit de tweede servohevel de kabels naar achteren leiden. Zo kun je daarna ook gemakkelijk afstellen zonder de kabels in te hoeven korten.

Dan krijg je een pull pull systeem en gaan de elevators niet meer tegelijk omhoog en omlaag maar dan krijg je rolroeren aan je staart

Excuus, ik dacht dat het om pullpull ging, ik heb het zelfde probleem ooit opgelost met een dikke (bamboe of hout...) stuurstang met daaruit de twee stuurkabels... anders zou ik het ook niet weten

Excuus, ik dacht dat het om pullpull ging, ik heb het zelfde probleem ooit opgelost met een dikke (bamboe of hout...) stuurstang met daaruit de twee stuurkabels... anders zou ik het ook niet weten

Geeftnie

Ja zoiets, kan met kroonsteen...zou het sterk genoeg zijn? Misschien toch beter iets in eljaar solderen....

Edit: via pb tip gehad om gewoon de draad eindjes te solderen.

Dat gaat het worden

Ik vind die tripple rod connector wel een lomp dik ding. Dat heeft ook aardig ruimte nodig om nergens achter te blijven hangen. Ik denk dat solderen de beste optie is want dat is mooi slank, niet zo zwaar en vele malen goedkoper, en anders een dikke kroonsteen met de drie stangetjes bij elkaar in één gaatje.

Back