***Brand clubgebouw MVC de Valken***

***Brand clubgebouw MVC de Valken (Someren)***

Beste modelbouwers,

Helaas heb ik slecht nieuws te melden:

Afgelopen nacht ( 11 op 12 januari 2008 ) is ons clubgebouw afgebrand
Tot zover ik weet is het nog niet duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Locatie modelvliegveld:
Kuilvenweg 5712PD
Someren

Hieronder aan aantal treurige foto’s:

30684788ddc6111a0.jpg

30684788ddc62d6e1.jpg

30684788ddc64a7db.jpg

30684788dd2501f53.jpg

30684788dd244c2a8.jpg

Groeten,
Jeroen van den Hurk

www.mvcdevalken.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is wel vaker ingebroken,
toen bleven we alleen met een kapotte deur zitten.

Wat er nu is gebeurd?
Ik weet het niet!

Als ik meer weet zal ik het wel melden.

Groetjes,
Jeroen

Dat is knap balen. Ik had van Wim al een mailtje gekregen met het slechte nieuws.

Gaat er wel een nieuw clubhuis neergezet worden?

ahh.. rot man. Bij ons op de club zijn ze er ook een beetje bang, voor die clubs liggen natuurlijk ook zo afgelegen. Wij hebben dan wel alarm zodat misschien de boer van een halve km verderop iets hoort. sterkte met de wederopbouw enz

Dit is wel een van de ergste dingen die een club kan overkomen...

Vaak gebeurd het op het moment dat andere mensen van je terrein gebruik willen maken.
Ik weet nog dat begin jaren 80 de vliegclub van Valkenswaard een mooi veldje had met een grote blokhut als clubhuis. Die is op een zekere dag ook tot op de grond afgebrand...

Inderdaad een in,- en in trieste zaak. Ik kreeg vanmiddag te horen dat ons clubhuis afgebrand was, dus ben ik er op weg naar huis maar meteen langs gereden. Heb met rillingen over mijn rug de resten van wat ooit ons zo geliefde weekend-hok was staan te bekijken. Word je niet vrolijk van.

Hopelijk krijgen we morgen wat meer te horen, over hoe nu verder. Wat antwoorden op alle vragen.

Vaak gebeurd het op het moment dat andere mensen van je terrein gebruik willen maken.
Ik weet nog dat begin jaren 80 de vliegclub van Valkenswaard een mooi veldje had met een grote blokhut als clubhuis. Die is op een zekere dag ook tot op de grond afgebrand...

Hey Henry,

Ja die gedachte spookte ook al door mijn hoofd!
Maar dat mag je natuurlijk niet denken!
Morgen heb ik bestuursvergadering, dan hoor ik denk ik wel meer over hoe of wat nu te doen!

Groetjes,
Jeroen

Laatst bewerkt:
Ik had eerder vandaag van Vliegman een mailtje gekregen met dit trieste nieuws.
Toch erg dat ander menen de boel in de fik te moeten steken, dat is bij ons in Bladel ook gebeurd vorig jaar en dat was alleen maar een afdak

Ik leef met jullie mee

brand

Ik heb van Wim Sanders een mail gehad dat het clubhuis was afgebrand. Het is mooi shit als je s'nachts gebeld wordt dat je clubhuis in
de hens staat.
Er zijn altijd mensen die er een andere hobby hebben en dat dit niet altijd leuk is voor andere mensen, ze weten niet hoe veel ellende dit veroorzaakt en kosten voor de leden.
Maar ja aso's zullen er altijd blijven

Sterke met de vergadering over wat en hoe het verder gaat ook wat betreft
het behoud van het veld (golf veld maken) maar ja hoe kleiner de bal hoe grooter de kwal.:confused::confused::rolleyes:het golfen is toch wat bekakter
dan die speelgoed vliegtuigjes:mad:0X:fist:

Laatst bewerkt:
Back