***Brand clubgebouw MVC de Valken***

Ik heb van Wim een tweede mailtje gekregen waarin hij bedankte voor alle reacties en steunbetuigingen. En Wim kennende die zal er toch weer voor zorgen dat er een mooi clubhuis komt te staan ( al was het maar voor een korte periode om die golfsufferds te klieren ;))

Hallo allemaal,

Er moet zeker weer een onderdak komen voor ONS vliegers.
De tijd die we op dit mooie veld mogen blijven moeten natuurlijk wel dragelijk zijn ;).

Vele andere en ik zullen ons best doen om weer een mooi onderkomen te verzorgen.
Maar, we moeten ons richten op de toekomst en daar hoort ook een mogelijke verhuizing ook bij.
Duss, een clubhuis wat de verhuistocht naar een ander veld kan maken lijkt me wel een goede optie!

We zullen zien hoe de komende weken zich zullen ontwikkelen.

Groetjes,
Jeroen

Dood en doodzonde, hoop dat er snel een minstens net zo mooi clubhuis komt.....

Wat een ellende ik wens iedereen zeer veel sterkte met de wederopbouw van een nieuw clubhuis.

mvgr
Marcel

Wat verschrikkelijk en een nachtmerrie voor elke vereniging.
Veel sterkte en wijsheid in de nabije toekomst toegewenst.

Ook namens de leden van MBC Weert

Frank

Het ziet er mij een beetje als een Deja Vu uit. Heb het ook zelf meegemaakt midden jaren 90 toen het clubhuis van Golden Wings te Damme afbrandde.

Geen pretje.

Bij ons was er ten andere geen happy end, er werd door de gemeente geen toestemming gegeven om een nieuw clubhuis te bouwen, verder hadden zij ook problemen met de aanwezigheid van onze club die finaal in 98 werd opgedoekt vanuit de locatie te Damme.

Hopelijk heeft het voor jullie club wel een happy End

Stevo

triest triest, wat de oorzaak ook is/was.

namens de mvsb in son en breugel veel sterkte toegewenst.

ook namens mij veel sterkte....wij hebben dit zelf ook meegemaakd zoals Jetpropdlx al zegt in bladel...mooi klote om je clubhuis er zo bij te zien liggen...
hopen op het beste voor jullie..!! en suc6 met de wederopbouw.

Hoi,

Nou dat is echt kl*te. Hoop dat er weer een nieuw gebouw kan worden neergezet, en dat de verzekering iets gaat uitbetalen. Maar echt balen.
Succes!!!

Roel

Dit is inderdaad erg,wij kunnen daar niet bang voor zijn...wij hebben geen clubhuis :(
Dit is omdat wij op een landbouwzone zitten,en daar mag niks op staan van de &é'@-gemeente

Waren er veel modelllen,electronica,...aanwezig??

Het is een oude schaftkeet, die in de bouw en in de wegenbouw is gebruikt. Hij staat nu vast op 4 stapels van tegels en de onderkant is dichtgemaakt met damwandprofiel. De wielen/banden zitten er nog steeds onder maar of er nog mee gereden kan worden??

Gelieve figuur met microfoon en sombrero even negeren ;)

Leden van modelbouwforum
IMG_303.JPG

IMG_271.JPG

IMG_273.JPG

Stevo:
Bij ons was er ten andere geen happy end, er werd door de gemeente geen toestemming gegeven om een nieuw clubhuis te bouwen, verder hadden zij ook problemen met de aanwezigheid van onze club die finaal in 98 werd opgedoekt vanuit de locatie te Damme.

Hopelijk heeft het voor jullie club wel een happy End

Gw werd niet opgedoekt hé!! de club is eerst naar Oostkamp gegaan en een jaar later naar Zedelgem waar we nu nog steeds zitten. Bij overgang naar Zedelgem waren we nog met 11 mensen over.
Nu we een aantal jaar in Zedelgem zitten hebben we zowat ons zelfde ledenaantal als destijds in Damme(64 momenteel).

We zij ondertussen bijna 12 jaar verder(brand was op 28januari 1996) en het grootste leed lijkt geleden maar het was inderdaad een heel hoop miserie die erbij kwam kijken en heeft handenvol geld gekost. Enkel de die hard believers bleven over en hebben de club terug op rails gezet.

Gw werd niet opgedoekt hé!! .

Heb ik ergens in mijn post gezegd dat dit wel het geval was:confused: IK blijf erbij dat we in Damme het mooiste terrein van heel modelbouwminnend Vlaanderen hadden en dat is zeker niet overdreven.

Als ik zie waar jullie nu zitten en je hebt de periode in Damme meegemaakt kun je alleen maar besluiten dat jullie nu zeker niet beter af zijn. Daarom vond ik het ook zo jammer.

Ik weet over wat ik praat want ik ben vanaf 89 lid geweest van GW en heb alle perikelen en problemen rond het terrein van dicht meegemaakt. Mijn vader was tenandere één van de beheerders van deze club.

Stevo

Haha...mooi ding...

OF-Topic:

Ik zit nu op school...wegens een geopereerde vinger(waarmee ik rollen en gas mee regel :( ) mag ik niet mee doen aan de lessen handvaardigheid...'t heeft toch zo zijn voordelen :D

@stevo: Andere zinsconstructie had misschien beter geweest

We zijn echter op goede weg!
De parking is kleiner maar het lokaal is groter en de piste is groter hoewel we niet meer over de driehoekvorm beschikken die we in Damme hadden met uitloopmogelijkheden in het lange gras. Het is tegenwoordig een L vorm die in lengte en breedte groter is dan vroeger. enne... ik ben er ook al jaren lid. Jij was er een paar jaar voor mij(k'heb u nog met uwen zender weten gooien te Damme. Ne fc18 als ik me niet vergis)

Maar enfin: hopelijk hebben de mensen meer geluk en hebben ze vlug een gelijkwaardig lokaal op hun huidige locatie.

Hallo allemaal,

Even de laatste info:
We hebben een heel mooi vervangend clublokaal gevonden. Het betreft een ex noodschoolgebouwtje.
We gaan er op vierkante meters flink op vooruit, alleen moeten we met zu'n allen nog veel werk verzetten om alles naar onze wensen in te richten.

Het asbest wordt zo snel mogelijk verweiderd zodat we weer kunnen vliegen.

Ik zal af en toe een fototje van de vorderingen maken, zodat jullie op de hoogte blijven.

Dus er komt een beetje schot in de zaak.
We proberen voordat het echte mooie vliegweer komt ons nieuwe gebouw in gebruik te nemen.

Groetjes,
Jeroen

Back