Brand JePe

Als je de mig wilt halen, moet je even contact opnemen met jepe, en niet direct op het internet bestellen.

Er komen nieuwe motoren aan, die iets heter zijn dan de motors die hij nu heeft. Deze zijn speciaal voor de mig. Daarmee, heb je met een 4S pakket ook heel veel fun

Mig-29

+ een thrust-vector control unit... :)

Als ik voor een MIG zou gaan dan zou ik persoonlijk minder inzetten op snelheid maar juist op stuwkracht. Daarom is het ook zo leuk dat to model 90mm fans heeft. Het lijkt mij toch mogelijk om op meer dan 1:1 uit te komen.

LEt op!!
Je hebt wel alles 2x nodig bij de MiG
2x fan, motor, regelaar, accu!
Dus kosten worden ook 2x zo hoog dan bij de Mirage

Grt ZEb

Dat weet ik.
De hoofd reden waarom ik de Mig gekozen heb is simpel. Geen handstart of Bungee launch nodig omdat ie is voorbereid op airretracts. En teven ben ik een fan van de Mig en Sukhoi toestellen.

Teven heb ik al met JEPE gesproken en hij gaat binnenkort 1 a 2 weekjes weg en wanneer hij er weer is heb ik mijn vakantie dus dat wordt een lekker dagje Helmond. Tevens heeft JEPE dan ook de Nieuwe EDF 90mm motoren binnen.

Dat weet ik.
De hoofd reden waarom ik de Mig gekozen heb is simpel. Geen handstart of Bungee launch nodig omdat ie is voorbereid op airretracts. En teven ben ik een fan van de Mig en Sukhoi toestellen.

Teven heb ik al met JEPE gesproken en hij gaat binnenkort 1 a 2 weekjes weg en wanneer hij er weer is heb ik mijn vakantie dus dat wordt een lekker dagje Helmond. Tevens heeft JEPE dan ook de Nieuwe EDF 90mm motoren binnen.

OK, ik ben benieuwd. Want heb eergister zijn MiG gezien.
Is toch echt een bruut toestel.
Ben benieuwd naar zijn vliegeigenschappen nadat JePe hem onder handen heeft genomen.

GreetZ Zeb

Heb indelijk de Mig-29 van JEPE opgehaald echt een joekel van een kist had hem kleiner verw8. Tevens ook Airretracts en glasvezel bij gehaald.Iets wat ik niet had verwacht is dat de motoren en de elektronica later in kan bouwen zelfs nadat het model volledig met glasvezel is bekleed.

Mig 29

Ik heb de mig inmiddels ook binnen. Wat is die groot! Ik had eigenlijk helemaal niet op de lengte gelet (1m50). Op zich allemaal prachtig maar nu moet er wel eerst een plekje voor vrijmaken...

Ik zal wat foto's maken van de bouw. Wie start het grote Jepe MIG-29 draadje?

Marc

Back