brandstof bouwpakket

Weten toevallig of er meerdere bouwpaketten te vinden zijn van Nitro auto's? op dit moment kan ik alleen voor een goede prijs de Ansmann Virus2 vinden voor 149 tot 179 euro. Ik zou wat meerdere modellen willen afwegen.

In de lagere prijsklasse zijn weinig kits te vinden, kits zijn meestal de top-uitvoering van een model, en zijn duurder dan het 'RTR' broertje...

ja dat klopt dat bouwpaketten duurder zijn, maar jou het bouwen is best leuk he? en je kan er nog een beetje in aanpassen..

ik zie veel RTR en Almost RTR, maar dat zal wel betekenen dat ik 3 schroefjes moet aandraaien en klaar is klara..

iemand ervaringen met ansmann of kan ik dan zelfs beter de reely van conrad nemen die wel RTR is? hoe jammer ik dat ook vind..

Nitrotek, kost niets en heb je ook niets.....

Je kunt nog een beetje zoeken naar HPI SS modellen, van al hun auto's hebben ze ook een SS pakket gehad wat een bouwpakket was.

Kijk anders eens naar een Xray NT1R, een onroad 1:10 auto welke geheel gebouwd moet worden, met een beetje zoeken kom je die voor een 250 euro denk ik al tegen. En die moet je echt helemaal samenstellen en bouwen.

een xray waar ik mee begonnen ben is die xray nt1r

goedkopere versie maar denk wel aan is niet alleen je auto,

is alleen chassis komt er dit nog bij:

Chassis 259,00 euro
motor mijn geval novarossi N12t1 (2,1cc) 140,00 euro
stuurzender 100 euro
startbox 50 euro
gloeiplug 10 euro
benzine 2,5L 16% 32 euro
banden 4 stuks 20 euro (foam banden)
kap zonder kleur 20 euro
gereedschap ******

dus is geen goedkoop setje maar kan je wel Nomac rijden dus Nederlands kampioen schap

gr jw

Die Ansmann heb ik maar in de kast gezet, bij PK gezien en ja alles bij elkaar zou dat ding net zoveel als een HPI Trophy 3.5 kosten, ja dan heb ik liever de HPI uiteraard.

Mijn vrouw zag mij ploeteren en wilde er 1 voor mijn verjaardag geven, voorzichtig heb ik de HPI Baja 5b genoemd, maar ze verklaarde me helemaal voor gek.:D

Nee heb van haar de Reely Air Attack gekregen, dit is een normale prijs (voor iemand die het alleen voor de heb wilt) en ik moet zeggen. eerste indruk is echt niet verkeerd. het ziet er over het algemeen vrij stevig uit.

zit zelf te denken aan HOP UPS zoals een 4*4 setje of een 2-speed of zelfs beide. Ik zal eens een keer wat foto's posten. Maar conclusie: er zijn niet veel bouwpaketten, en als ze er zijn is de kans groter dat je duurder uit bent

Back