Brandstof heli

Geen slecht advies ;) maar bij die walkera, heb hem ook gehad. Al plak je aan 1 kant 2 euro vast op een blad dan vliegt ie nog even 'goed' :worship:

Beeetje overdreven:rolleyes: Gaat ie gek trillen, blad vervangen, trilt ie nog steeds, asjes etc. Bij een grotere heli zou ik het ook niet doen;)

No guts, no glory!:cool:

dank jullie allen voor de goede raad, ik zal hem morgen eens even uitproberen, en dan zal ik eens even kijken, het ging heel lullig ik zat net iets te laag en raakte die een puntje van de stoel, gas gelijk naar 0 gebracht, dus daar kon al niks meer fout gaan, maargoed dat soort dingen gebeuren he, kan niet altijd goed gaan,

m.v.g Jaapjan

Ik zou ALTIJD beide bladen vervangen. Meestal zit er een heel groot verschil tussen 2 setjes bladen.

ik heb eerst geprobeerd alleen de kapotte te vervangen, maar er zat idd heel veel verschil tussen de 2 setjes, ding trilde als een malle. bedankt voor de tip en goede leer voor de volgende keer!

m.v.g jaapjan

Hoi Jaapjan, in dit Topic ging het ook nog even kort over het feit dat jij zat te denken aan een Esky Belt CP helikopter.
Indien je ooit een 450 CP heli wilt gaan kopen, dan raad ik echt een Esky Belt CP heli af.
Er zijn echt veel betere 450 size CP heli's die veel beter vliegen en makkelijker zijn om aan te sleutelen en af te stellen.
Ik heb er vroeger 2 stuks van gehad van die Esky Belty CP's.
Bakken ellende met die heli's.
Nu zullen de meningen en ervaringen daarover wel verschillend zijn, maar ik raad het je echt af.
Zou je gaan voor een Align Trex 450, CopterX of KDS450SV dan zul je absoluut veel minder ongemakken ervaren.
Doe er je gewin mee zou ik zeggen.
Vr GR Erwin

dankjewel voor je reactie, en voor het goede advies,
maar nu heb ik een ander probleem, nu zijn mijn rotor bladen goed, is me vanavond tijdens de vlucht de guiding ring? die in de main blade holder zit doormidden gebroken, zal wel een beste klap hebben ontvangen tijdens de crash, maar nu zat ik te denken aan ee metan metal uprgrade, voor de hele kop, maar ik vind nergens site's in het nederlands, en ik wil wel graag een nederlandse webshop die dingen bestellen, dus weet iemand heel misschien waar je metal upgrades kan krijgen voor de walkera 4#1

m.v.g jaapjan

Laatst bewerkt:
dankjewel voor je reactie, en voor het goede advies,
maar nu heb ik een ander probleem, nu zijn mijn rotor bladen goed, is me vanavond tijdens de vlucht de guiding ring? die in de main blade holder zit doormidden gebroken, zal wel een beste klap hebben ontvangen tijdens de crash, maar nu zat ik te denken aan ee metan metal uprgrade, voor de hele kop, maar ik vind nergens site's in het nederlands, en ik wil wel graag een nederlandse webshop die dingen bestellen, dus weet iemand heel misschien waar je metal upgrades kan krijgen voor de walkera 4#1

m.v.g jaapjan

Zou er nog een keer overnadenken! Als je nog regelmatig crasht zal 1 of andere upgrade alleen maar ergernis opwekken. Duurder, kan vervormen en andere dingen gaan kapot.

Als je door wilt gaan met heli vliegen, leer dan zoveel mogelijk met de 4#1 out of the box. Als je dan kunt hoveren in meerdere posities, ga dan door naar een betere heli. Upgrades op die heli is echt zonde geld ( muv het staartmotortje ). Just my 2 eurocents!

Barrrt heeft gelijk!!
Upgraden vooral doen als je al behoorlijk kunt vliegen zonder al teveel te crashen.
Houdt je centen in de zak kerel.
een ge-upgrade heli zal echt niet veel beter vliegen in de leerfase.Keep it stock and simpel.
Vr GR E

ik crash niet zo vaak, ik vloog pas perongeluk tegen de stoel aan toen ik even niet oplette, wou hem aftrimmen, maargoed. ik zal er eens over nadenken, maar dan zal ik eerst maar eens het orginele spul bestellen, en denk ik een betere accu, 1300 mah is denk ik wel wat te veel voor het apparaatje ofniet?,
en een lipo balancer moet ik er dan ook bij halen?

ik heb bij mijn walkera 4#1 een nimh 650 mah accu 8.4 v 10c
kan ik daar een 7,4 v 1300 mah 20c op aansluiten?,
het staat in ieder geval wel bij de producten voor mijn heli,
en heb ik trouwens een balancer nodig voor die lipo, of kan ik die gewoon opladen met mijn orignele accu lader?,

trouwens, kan een moderator dit niet verplaatsen naar electro? en dan de topic naam veranderen?

m.v.g Jaapjan

Back