Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De laatste tijd zijn er best wel weer wat discussies over brandstoffen te vinden mede door snelle schades, slijtages en verrotte lagers. Steeds meer hoor en lees ik verhalen dat mensen (en zelfs gesponserde rijders) bij deze onroad brandstoffen toch een extra procent risinus olie mengen voor het behoud van hun motoren. Met het delen van vele ervaringen over de wereld is toch gebleken dat synthetische oliën hiet niet altijd zijn wat ook wel blijkt dat de meeste populaire brandstoffen (ook Merlin) zeker voor een groot deel risinus oliën gebruiken.
Dit jaar rijden we inderdaad op 33%, waarbij ik moet zeggen dat het net iets meer power geeft. Daarbij ook een Alpha A352 .23 die ook meer power onderin heeft. En dan met de venturi's een beetje spelen en zoeken naar de 10 minuten grens. Hopelijk gaat dat lukken en dat scheelt in theorie natuurlijk net een pitstop en een seconde of 10/15 in een finale.
PS: Nu nog leren sturen :rolling:
Miljaar, hebben wij maar een .21 natuurlijk.
Een stop minder zou wel handig zijn, maar denk nooit dat ik 10 minuten ga rijden met 1 tank, is nogal risky business. Verlies liever 15 seconden dan stilvallen en 1.5 minuut aan de kant staan met een unfinished lap erbovenop.
Meer bottempower heb ik niet echt nodig, mijn truggy trekt net geen wheelies atm. Meer top mag altijd natuurlijk
.
PS.: Dat sturen telt voor Kurt en mij ook natuurlijk.
Ik rijd altijd 17 minuten op een tankje:lol:
Heb tot nu toe altijd merlin expert 25% gereden.
Heb nog een vol blik van 2.5l en ga dan toch eens de pro/evo proberen.
Ze hebben mij verteld dat de motor dan wat armer kan en je wat langer kan doorrijden.
Kwestie van Aleq voor te blijven eh![]()
Een nieuwe auto Aleq??? Een Mugen?![]()
Een nieuwe auto Aleq??? Een Mugen?![]()
Ik rijd altijd 17 minuten op een tankje:lol:
Pfff, je kan met je echte wagen ook 1500km rijden als je niet sneller dan 2km/h rijd
Zelf Tebo haalt maar net 12'
Groet,
Eric