Brandstof prijs nederland

nee, met de lipo's worden we ook aardig genaait

Ik denk dat je met alles erg op je hoede moet zijn wat er word aangeboden, ik heb aardig wat electra heli's en heb in begin erg veel geld betaald om lipo's aan te schaffen en dat waren toen de top merken als fligtpower ... nu in de tussen tijd koop ik van alles wat uit honkong en engeland low kost packs maar er is 1 ding wat me nu wel een beetje opvalt ik vlieg nog steeds met de duure flightpowers van een jaar geleden tewijl de goedkope lipo's er na 40 x laden wel meer problemen gaan veroorzaken, maar we worden wel steeds slimmer in het opsporen van goede betaalbare producten (is ook een hobby op zich toch...)

gr Henry

Een voorstel voor de starter van dit draadje.

Als je nou de naam van het draadje veranderd of een nieuw draadje start
dan zouden we de winkels of personen die het goedkoopste de brandstof
kunnen leveren hier kunnen vernoemen , zowel België en Nederland trouwens een stuk van Duitsland zou ook nog kunnen.
Ik verzeker je dat er winkels zijn die de prijs gauw omlaag gaan brengen. Waarom, omdat
het vorige draadje Nitro tekort de prijs ook liet stijgen, omdat er ook sommige winkeliers hier op dit forum actief zijn en bij het lezen van dat andere draadje Nitro tekort de prijzen gelijk omhoog gooide.
Dus nu dan maar een koekje van eigen deeg of ze doen mee of ze blijven het lekker duur aanbieden. Graag alleen de winkels vernoemen waar het het goedkoopste is ,top 5 of zo anders gooien ze er een slotje op als er winkels negatief in het forum naar voren komen.

Gr
Albert

De boodschap zal denk ik wel duidelijk zijn want er is niemand die 50 euro gaat betalen voor 30% nitro dus we maken er nog liever een gezellige dag van, en gaan met een paar man naar onze zuiderbuuren. Maar ik vind het wel een goed idee om een draadje te maken met daarin de goedkoopste verkoop plekken voor nitro.

Back