Brandstof vraagje

• Topicstarter Topicstarter Mitchelll
  • Startdatum Startdatum
M

Mitchelll

Guest
Ik heb hier een 5 liter can tornado airplane fuel staan, maaaaar het is 10% kan ik hier zelf olie bij toevoegen zodat het 25 wordt ?

Ik denk dat de 10% slaat op de hoeveelheid nitro dat er in zit, en niet op de hoeveelheid olie.

Hoe meer nitro hoe meer kracht het motortje levert, maar dat wil niet zeggen dat je 10% niet in bv. een auto kan gooien.

Inderdaad die 10% staat voor het nitro percentage. Ik vloog vroeger ook altijd met tornado 10 %. De olie die erin vermengd zit zou normaal voldoende moeten zijn.
Mvg.

Ik heb hier een 5 liter can tornado airplane fuel staan, maaaaar het is 10% kan ik hier zelf olie bij toevoegen zodat het 25 wordt ?
Als je er olie bij gooit zou dat het nitro-percentage juist verlagen, daarbij weet ik niet of er een geschikte olie voor is. (eentje die je zomaar in de buurt kan kopen)

Ik denk dat je het beste wat wonderolie bij kan voegen. Tornado heeft meestal niet erg veel olie erin zitten. Dat je nitropercentage dan minder word maakt niet zo uit, olie is belangrijker.

Ik denk dat je het beste wat wonderolie bij kan voegen. Tornado heeft meestal niet erg veel olie erin zitten. Dat je nitropercentage dan minder word maakt niet zo uit, olie is belangrijker.

in tornado zit al 3% wonderolie, het totaal olie gehalte bedraagt 18% dus ik zou er niets meer bij doen!

Back