BRCC Black Country Arena

BRCC_BCA_nl_1.jpg

in een pdf-je

meer details volgen nog.

Laatst bewerkt:
lol,
meer info volgt later nog (wellicht vanavond nog) maar in verband met dat plassen: één van de dingen die we in orde brachten is dat er een muur zal doorgeslagen worden en een deur geplaatst worden naar het toilet van de Pingpong-club. Dus rondlopen zal niet meer moeten.

Hallo,

Mogen we u de eerste permanente indoor piste voorstellen, voorbehouden voor Off-road elektro.

De piste zal gesitueerd zijn in dezelfde zaal die al dienst deed als speelterrein voor de Euro Indoor Race 2009 en 2010, voor de 24u van Charleroi én voor de BRCC Winter Trophy-challenge.
Het BRCC-team had als doelstelling om een piste te bouwen voor de 1/10 en 1/8 Elektro Off-road-adepten dat beantwoord aan alle modern criteria, ... en de Black Country Arena was het resultaat.

De piste zal beschikbaar zijn voor alle leden op

* woensdag en vrijdag van 14.00 tot 22.00u,
* zaterdag en zondag van 10.00 tot 23.00u

V.I.P.-lidmaatschap voor € 70,00. Deze geeft je recht op:

* toegang tot de zaal op de hoger aangehaalde uren
* een gereserveerde pitplek tijdens de wedstrijden dewelke door BRCC georganiseerd worden. Je hoeft dan dus geen tafel en/of stoel mee te brengen.
* 50% korting op alle BRCC-goodies: T-shirt, Sweatshirt, pittowel, ...
* korting bij deelname aan de BRCC Winter Trophy
* voorrang bij inschrijving voor grote BRCC-evenementen zoals bvb. de Euro Indoor Race

Lidmaatschap aan 50% voor alle jongeren minder dan 18 jaar, ... of zelfs gratis wanneer één van de ouders lid is.

De officiële opening is voorzien op 17 juli eerstkomend. Gedaan dus met uitgeregende non-offroad-weekends :)
Inschrijven kan vanaf nu, je abonnement zal ingaan op 17 juli e.k.

Inschrijven is tevens eenvoudig: stuur een mailtje naar jpdadandson@gmail.com met vermelding van uw naam en voornaam, je volledige adres, gsm-nummer en betaal je lidmaatschap

* op volgend rekeningnummer: IBAN : BE73 363059802560
op naam van onze penningmeester Maryline Draelants
* of via paypal: mary.draelants@gmail.com
Let op! Vergeet hierbij niet de optie Geschenk of Gift aan te klikken!

Voor de buitenlandse piloten:
IBAN : BE73 363059802560 BIC : BBRUBEBB op naam van Maryline Draelants.

Tot binnenkort

Het BRCC-team

[edit: bijgestelde regels]

Laatst bewerkt:
Spijtig dat het een kleine 200KM rijden is want ben zeeeer benieuwd naar de baan. Ik ga eens even zoeken naar wat foto's en filmpjes :)

Vanuit Beveren-Leie zo'n 135km ver zag ik op de routeplanner (1u20' ongevéér)
Dus is nog te doen. Even mijn collega's op de hoogte brengen.

hoe zit dat met mensen die al lid zijn in een andere club en via die club bij FBA aangesloten zijn?

de verplichte FBA-bijdrage van 7 euro, 22 euro of 40 euro:

FBA 7 euro voor een gewone aansluiting bij de Belgische federatie met recht op deelname aan 1 BK-wedstrijd.

FBA 22 euro voor een rookievergunning, enkel voor instappers die voor het eerst aan het Belgisch Kampioenschap deelnemen. Een rookievergunning kan enkel voor twee opeenvolgende jaren aangevraagd worden.

FBA 40 euro voor een full licence, met recht op deelname aan alle BK’s van alle secties.

of zit dat bedrag niet in jullie lidgeld inbegrepen?

Laatst bewerkt:
zal het eens nagaan van zodra ik terug in Belgenland ben.
Momenteel op de motor doorheen Frankrijk aan het trekken. Pas terug eind aug.
sluu

Ludo,

Is er al iets meer geweten ivm het al dan niet inbegrepen zijn van de fba-bijdrage?

En de winterkalender ? (moet dringend mijn verlofplanning kunnen regelen...)

Voor zover ik weet is de FBA-bijdrage niet inbegrepen in het lidmaatschap.
In de laatste berichten die me doorgegeven werden, is er trouwens geen sprake meer van een gewoon lidmaatschap. Enkel van het VIP-lidmaatschap.

De kalender kan ik wel al doorgeven maar wel met de waarschuwing dat deze nog niet 100% vast ligt.

Les dates retenues pour l'instant
24/10 BWT 1
14/11 BWT 2
19/12 BWT 3
16/01 BWT 4
4, 5 et 6/02 EIR 2011
6/03 BNK1
10/04 BWT 5
.. al werd er kort daarop gemeld dat de allerlaatste wedstrijd (BWT5) naar 03/04 verschoven zou worden.
Volgens mij zal aan deze kalender weinig meer veranderen omdat bij het opstellen ervan rekening gehouden werd met andere wedstrijden, zoals zelfs bvb Mol.

Momenteel zijn we bezig met de bouw van een BCA-website waarin alle definitieve info zal komen.
Opmerkelijk is wel dat de EIR-wedstrijd er eentje over drie dagen zal worden: getimede trainingen + 3 qualifs op vrijdag, 6 qualifs op zaterdag en 6 finales op zondag.
Voor de finale-ranking worden de resultaten van de drie beste Q's weerhouden (waardoor mensen die pas vanaf zaterdag kunnen komen rijden, gewoon kunnen inpikken).

Maar zoals gezegd, meer info volgt nog.

de piste is momenteel helemaal functioneel:
piste, pitplaatsen, podium.

Er komen een microgolf en senseo-koffiemachine die de leden vrij mogen gebruiken.

Toegang zal gebeuren via nummercodes. Er is vooraan een hek gekomen dat enkel via een nummercode open kan en hetzelfde gebeurde voor de deur van onze zaal. Enkel met de juiste codes kan je dus binnen.
De grote poort aan de ingang gaat maar ongeveer 1m open zodat er vanaf nu geebn wagens meer tot aan de zaal kunnen rijden. je dient dus voor de poort te parkeren, de poort te openen middels de code, en dan de afstand tot de zaal te voet af te leggen.
(Ook de andere club, de petanquemannen, kunnen dus niet meer met de wagen door, dit allemaal voor de veiligheid)
Bij wedstrijden zullen we de grote poort openzetten zodat iedereen met zijn wagen tot aan de zaal kan, kan uitladen en vervolgens terug rijdt tot voor de poort en daar te parkeren.

Er is nu een deur naar het toilet van de tafeltennisclub. Je moet dus geen omwegen meer maken.

er is een aansluiting waarmee je bvb een mp3-speler kan aansluiten op onze geluidsinstallatie

de VIP-pitplekken hebben een plek van 80 cm breed + stoel + een eigen stopcontact. Je dient dus wel nog een korte verdeelstekker mee te brengen als je meerdere electrische toestellen wil aansluiten. Een lang verlengsnoer is dus niet meer nodig voor de VIP's.

Als VIP kan je zelf een eigen pitplek uitkiezen uit vrije pitplekken (de meeste werden al verkocht/toegewezen) die enkel door jou kan gebruikt worden. Bij wedstrijden moet je vooraf even melden als je wenst deel te nemen ... en dan blijft die plek ook vrij voor jou op de wedstrijddag.

De openingsdagen en –uren voor de trainingen zijn:

o woensdag en vrijdag van 14.00 tot 23.00u
o zaterdag en zondag van 10.00 tot 23.00u.

Wil je gewoon eens een enkel dagje komen trainen, dan zal je ons moeten contacteren vooraf en een dagbedrag betalen. Het merendeel van de communicatie zal via de nieuwe BCA-website kunnen verlopen.

Heb je nog vragen, laat dan hier iets weten.

ik ga er zo dadelijk heen om de piste eens te gaan bekijken zoals ze er nu bijligt. Ze werd verleden week aangepast. het tracé lag er voordien enkel provisorisch omdat de meeste energie en werk in de afwerking van de andere faciliteiten gegaan was.
Ik zal foto's gaan nemen en deze vanavond of morgen hier publiceren.

Filmpjes zullen zeker nog komen want er wordt vaker en vaker gereden op de trainingsdagen.
We zijn overigens ook aan het werk om er een permanente internetverbinding te krijgen. Ik wil hiermee niet zeggen dat de piloten een vrije internet-toegang gaan krijgen maar zeker wel dat Live-verslaggeving tijdens bvb. wedstrijden, écht live zal zijn. De internettoegang voor piloten zal later besproken worden.

Overigens is het ook onze bedoeling om er een webcam te plaatsen waardoor bestuursleden ten allen tijde kunnen zien wat er aan de hand is, wie er aan het rijden is ...

tot hoors

amai ziet er allemaal leuk en wel uit...

Komt er eigenlijk veel volk op af op zo trainingsdagen?
Ben benieuwd na de foto's...

Behoorlijk platte baan... zou ik een buggy meenemen en die laag leggen of een 1/12 en die iets hoger leggen?

De vorige lay-out was toch een stuk beter imo.

Back