Er werd ondertussen ook een deur gemaakt in de achterste muur van de hal waardoor we een rechtstreekse toegang hebben naar het toilet dat we delen met de tafeltennisclub.
Normaliter doen we deze deur op slot maar de sleutel blijft in het slot steken (of wordt al eens bovenop de Willem-Jan gelegd

)
Er zijn dus mooie nette tafels ... maar die zijn voorbehouden voor de VIP-leden.
Het is zelfs zo dat momenteel al bijna ALLE plaatsen ingenomen werden.
Je dient dus wel je eigen tafelke en stoeltje mee te brengen.
Je
kan even een vrije plaats innemen ... maar loopt het stevige risico dat de eigenaar alsnog opduikt en hij/zij niet content gaat zijn.
Ivm het lidmaatschap: in de laatste documenten die ik vertaalde (teksten voor de BCA-website waaraan men momenteel werkt) werd er geen vermelding meer gemaakt van het "gewone" lidmaatschap. Er zal dus nog enkel het VIP-lidmaatschap bestaan, naast een gewone dagbeurt.
Het VIP-lidmaatschap zal € 70,00 kosten maar daarin inbegrepen zit dus je eigen persoonlijke pitplek én voor volgend winterseizoen een korting bij de wedstrijden van de BRCC Winter Challenge. Daarnaast zullen de VIP-leden ook voorrang hebben bij de inschrijvingen voor andere evenementen.
Een pitplek heeft een ruimte van 60 x 80cm + een schapje + een stoel en ruime beenruimte
Even een passage uit de tekst die ik reeds vertaalde:
Inschrijving voor één dag.
Mocht u enkel voor één dag willen komen trainen in de Black Country Arena dan kan dat probleemloos. U dient enkel het dagformulier in te vullen en de dagprijs te betalen bvb via paypal.
U zal een e-mailbericht ontvangen met daarin de toegangs-codes waarmee u de BCA kan betreden.
In datzelfde bericht zal u tevens een badge terugvinden dat u dient af te drukken en kan voorleggen als daar ter plekke om gevraagd wordt.
Dat dagformulier zal op de BCA-website staan waaraan men naarstig bezig is momenteel.
De prijs voor die dagkaart ken ik nog niet maar ik stuurde JP daaromtrent een berichtje.
Voor de mensen die het nog niet wisten, BRCC is van oorsprong een Franstalige Waalse club.
Jean-Paul Voumard is onze voorman en de goede man spreekt geen deftig woord Nederlands. ter zijner verdediging wil ik er wél bij vermelden dat de goede man eigenlijk Zwitsers is

(no kidding) ... wellicht vandaar zijn prima organisatie-capaciteiten (ook no kidding

)
Contact met BRCC o.a. ivm de BCA kan dus best via mij lopen. Mails in het Nl, gericht aan JP komen vaak toch bij mij terecht en vandaar dat er soms nog even wat tijd loopt tussen ons contacteren en het antwoord in het Nl of Eng krijgen.
Ik heb daarom ook gevraagd of het de bedoeling is dat mensen ook aan mij kunnen betalen (via paypal) voor bvb een dagkaart, en dat ik dan de dagpas doormail en de toegangscodes.
!! Het is natuurlijk heel evident dat deze codes PERSOONLIJK zijn en niet doorgegeven worden. Sowieso zal er sprake zijn van verschillende codes en zullen deze regelmatig wijzigen om onrechtmatig gebruik tegen te gaan.
Daarnaast zal er ook een permanente webcam geïnstalleerd worden zodat de mensen van het bestuur kunnen zien wie er wanneer aanwezig is, zelfs als ze lijfelijk niet aanwezig kunnen zijn.
Ook nog iets nieuw en heel leuk:
We hebben onze infrastructuur permanenter gemaakt en dus bvb ook de belichting aangepast (95% ervan naar de piste dus een eigen bureaulampke is geen overbodige luxe) maar ook de geluidsinstallatie.
Zo ligt er nu op het bureau van de timekeeping (op het einde van de rijdersstelling) een aansluit-stekker klaar die je kan aansluiten op je eigen laptop, mp3-speler ... en dan heb je dus je eigen muziek in de BCA

How nice is that?
Als er iemand van het bestuur aanwezig is zal het wellicht ook mogelijk zijn om ter plekke frisdrank aan te kopen, maar meer details daarvan ken ik nog niet.
Ook is er sprake van een aanwezige SENSEO-koffiemachine waarmee je dus je eigen koffie kan zetten.
Ik ben zelf gisteren gaan trainen met een vriend en het werd een leuke dag.
Dat scheelt al als je je eigen plekje hebt waar ik een verdeelstekker en lampje achterliet.
De piste is inderdaad nog erg vlak op sommige plaatsen maar daar kan altijd nog verandering in komen hé