A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 80-100-B 130Kv Brushless Outrunner (eq: 70-55) $102.70
ALs je dan toch een motor zoekt daar !
/me die denkt dat je er met 2 accu's niet ver komt![]()
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 80-100-B 130Kv Brushless Outrunner (eq: 70-55) $102.70
ALs je dan toch een motor zoekt daar !
/me die denkt dat je er met 2 accu's niet ver komt![]()
we zitten hier op een modelbouw-forum:sleepy:ik wil kijken of ik mijn brommer(puch maxi) naar electro om kan bouwen. ik weet nog niet zeker of ik hem ga ombouwen ivm verzekering keuring bij het rdw en ik weet niet hoeveel het gaat kosten en of ik het met het gereedschap dat ik bezit dat kan doen (daar ben ik nogal beperkt in). ik zal hier mijn voorderingen opschrijven en vragen stellen over de elektronika want ik ben nog maar net begonnen met de modelbouw. tot nu toe heb ik een paar problemen: ik weet niet hoe ik het gas moet gaan aansturen met de gashandel, ik moet nog een oplader gaan zoeken voor ik denk een 12s lipo ofzoiets, en ik vind het lastig een motortje uit te zoeken daar ik dus niet zoveel verstant heb van de elektronika. ik herhaal maar ff ik weet niet zeker of die alemaal ooit gaat gebeuren.
we zitten hier op een modelbouw-forum:sleepy:
Je zal er zo rond de 3 kilometer mee komen als je 2 5000mAh 6S in serie hebt. Dus een paar in parallel zetten zal geen slecht idee zijn![]()
Zou het niet heel erg snel omkantelen? Want als je dit zou maken zou ik er toch een soort van fietsstuur op monteren dan kun je ietsje beter door de bochten hangen. Denk maar aan quads..