Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb precies het zelfde probleem op mijn iphone, ik zie veel het forum veel liever in de normale vorm. Bij sommige sites kan je kiezen voor de optie om de "desktop versie" van een site weer te geven.
Eigelijk wil ik dus hetzelfde als mijn boven buurman, alleen is mijn browser safari
Ik heb daar al zo vaak mijn beklag over gedaan. Dit wordt veroorzaakt doordat er een herkenning van het soort browser is. Als dit niet de bekende standaard desktop-browsers zijn, krijg je automagisch het MBF in mobiele vorm. Geen mogelijkheid om te kiezen voor normale weergave. Geen plaatjes en vage foutmeldingen bovenaan de pagina (ja, er worden nog steeds drie dingen gelinkt naar dat vage centiyo.com!!!).
Het rare is dus dat ik standaard alle pagina's, behalve het MBF, in normale weergave krijg. En hier ook +1 mbt snelle verbinding
En de herkenning van het soort browser, waarom wordt er alleen door het MBF mijn browser herkend als mobiel? Volgens de specs zou het ook een browser moeten zijn die "normaal" is. Getuige het feit dat andere sites dat wel goed doen...
Mensen, ik ben bezig met een goede oplossing hiervoor, dit alles is mijzelf ook een doorn in het oog en ik ben aan het werk met een goede "mobile" oplossing.. (Krijg zelf ook binnenkort mijn HTC HD2, dus heb er zelf ook belang bij ;-) )
Mooi te horen dat de klachten dan niet voor niets zijn, enig idee hoelang het nog duurt voordat het probleem gefixed is? ( of wanneer je je htc hd2 binnen krijgt :wink: )
Mijn excuses , ik wist niet dat die vervelende centiyo prut nog in het mobile template stond, dat heb ik dan ook gelijk verwijderd.. Ik ben aan het zoeken naar een goede manier om de rechterbalk uit het mobile template te krijgen.