Bruder truck ombouwen.

• Topicstarter Topicstarter Marvintjeehh
  • Startdatum Startdatum
M

Marvintjeehh

Guest
Als jullie een bruder truck ombouwen?
Wat moet er dan zoal verandert worden,
Het lijkt mij niet dat jullie hetzelfde chassis behouden?
De meeste zie ik met alu chassis's
Ik wil zelf ook graag een project starten, alleen ontbreekt de kennis mij.
De wil is er, dus het zou moeten lukken :D

mvg

Marvin

bruder

Hallo,

Kijk eens in het Topic "MAN 6x6"

Het enige wat ik daar van de Bruder heb gebruikt zijn de cabine en de laadbak....

Robert

Ik ga het eens proberen, wil het stuur mechanisme v/d TT-01
er in bouwen, en de aandrijving nog is iets op verzinne, alleen achterste wielen aandrijven denk ik, Voorste zou ook mogelijk zijn, de tunnel van de NEP aandrijfas is hol genoeg om de aandrijfas v/d TT erin te proppen. :rolleyes:

ik heb het bruder chassis behouden. puur uit kosten sparen maar het lukt aardig hoor. je moet er wel wat van weg zagen maar ik heb er verder nog niks naars mee gehad.
ik ben nu bezig om de moter erin te hang. de voor as moet je dus wel zelf maken.dat is een beetje lastig maar dat vind ik juist leuk. ik heb overegens ook de Bruder wielen gespaart en eigenlijk is bijna alles nog van bruder. daardoor kom ik aan een veel lager eind budget dan de meeste modelbouwers en dat vind ik wel pretig want ik werk alleen op zaterdag.

gr Jan Willem

hallo
ik heb net op een andere topic gelezen dat bruder er nieuwe opbouwen heeft van de mercedes sprinter,
namelijk geslotern bestel dhl,een paardeopbouw en een ladderwagen brandweer,en er zit bij de dhl sprinter een electrische pompwagen en pallets,
dit is misschien een mooier model om je elec in weg te werken,
en als wielen de dieplader wielen van wedico,passen er perfect onder,
en de vooras van wedico kan je inkorten om de spoorbreedte te krijgen,
a;s achteras heb ik de alu wedico genomen,en de ondervloer motor
en bladveer ook van wedico,
het chassis is een alu profiel gevonden in een afval container en denk dat het iets van een raam kozijn hor was er zat nog wat gaas aan,
en met 2 komponenten lijm gelijmd en waar niet te zien en als het kon gepopnageld,maar het model kon ik verkopen en dat heb ik toen ook gedaan,dus geen fotoos ervan,ja ik weet het stom van me,
maar nu de besteluitvoering leverbaar is wil ik het daar weer mee maken,
later meer hier op t forum,
mvg markioo

Back