Klopt he hem gezien. Was iets van 9 euro dacht ik. Die bestel ik er zeker bij als het zo ver is!Dat is hem, echt een box met LCD schermpje, en niet die kaart met LED-jes. 80/120A idd.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt he hem gezien. Was iets van 9 euro dacht ik. Die bestel ik er zeker bij als het zo ver is!Dat is hem, echt een box met LCD schermpje, en niet die kaart met LED-jes. 80/120A idd.
Klopt ik Had de Imax B6 al op het oog. Maar toen kwam ik dus over de kopieën te lezen. Die zijn idd gevaarlijk met laden van lipo batterijen ja.Hij staat onder de combo in "related products". Recent stond er nog een tweede bij, die duidelijk in de comments en reviews onderaan het product als niet geschikt werd aangeduid. Gelukkig zie ik die nergens meer.
Sommige laders zijn goed van HK. Gewoon de reviews en comments goed lezen. Zo werkt het bij HK (en vele andere Chinese product aanbieders op internet. Er zit soms troep tussen, pareltjes en alles daar tussen)
Vooral oppassen voor de Chinese kopieën van de Imax B6 lader!
Dat geloof ik best!. Merk nu al een hoop verschil tenopzichte van de koolborstel motor.Zal dan nog wel raar rijden. Langzaam accelereren enz. Met programbox wordt t nog veel leuker!
Net terug van pk racing. Weer eindelijk open na de vakantie. Aangezien ik wat moest hebben voor mijn nitro truggy.Zal dan nog wel raar rijden. Langzaam accelereren enz. Met programbox wordt t nog veel leuker!
Bedankt. Ja de fun factor is zeker omhoog gegaan nu. Vergeleken met de standaard brushed motortje en nimh.Leuk setje zo.
Wat heeft de lader je gekost als ik vragen mag, ik ben ook op zoek naar een simpele lipo lader.
Ben een Mini-T om aan het bouwen naar brushless..![]()
Klopt het is de aller eerste lipo lader. De Imax B6 was idd een optie maar aangezien er replica's in omloop zijn niet gedaan. Deze schijnen dus heel je lipo naar de kloten te helpen..Mooi setje, ik was voor een B6 achtige lader gegaan, maargoed.
@ Caretaker, het lijkt een van deze bovenste:
http://www.pkracing.nl/chargerlist.jsp
Nee helaas die hadden ze niet. Wel andere type laders. Maar dan kom je al gauw bij prijsklasses van 80 euro en meer richting minimaal 3s LiPo's.Hadden ze die bij PK ook niet, zo'n soort lader?
Is een heel bekend type lader, de 4 knops laders..
Maaroed, zo werkt het ook!
Klopt het is tegenwoordig de yellow rc geworden. Maar is precies het zelfde.Dus toch gewoon die Sky RC lader. Die had ik ook al uit gekozen. Werd door die Yellow RC doos in de war gebracht.