Ben niet thuis in het onroad, ben van plan om de xray t3r te halen, en zoek een leuke bl combo erbij. Het moet een set zijn die wel een beetje vooruit gaat, graag horen ik van jullie. Alvast bedankt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die sp citrix zijn dat betrouwbare esc??Op amca zou ik 13,5 rijden, mijn advies is de speedpassion citrix in combinatie met de v3 13.5t van SP!
Aan die combo zat ik ook aan te denken kurtjeIk denk dat er met de SP niets mis is
Wil je prijs kwaliteit en stock rijden : hobbywing extreme stock + 10.5 SP motor
Ikzelf rij met de GM Genius 120 en de 10.5 SP in een Xray T3 2011
Vermits wat met timing enz spelen en een grote pinion haalt dit wel een leuke snelheid![]()
Ik rij zelf met de V3 van SP
Maar die combo van SP zelf is zeker evenwaardig hoor...
Zoals ze hier zeggen, ff op de club informeren waar ze mee rijden![]()
Ja daar heb je wel gelijk in matthijs, en een clubwedstrijd is ook meer fun dan alleen rond touren. Heb je voor mij toevallig een link waar deze combo voor een mooiei prijs te verkrijgen zijn.ik bedoelde ook de combo van Cirtix en 13.5 V3. Zeer goedkoop aan te komen en degelijk. Of het een leuke klasse is kan je alleen bepalen door er eens uitgebreid te kijken en te informeren. Mij heeft de eenvoud van vaste motor/regelaar combo de doorslag gegeven om te beginnen met de stock. Rijden er op een avond toch minstens 5 anderen van rond aan wie je je mooi kunt meten. Ik geloof dat Jilles Groskamp ooit heeft gezegd dat het verstandig is om eerst met een stock-setje te proberen binnen een halve seconde te blijven rijden in je rondetijden. Als je dit onder de knie hebt, je lijnen kunt rijden en snapt wat setup-veranderingen doen aan je auto, kun je een stapje hoger (sneller) doen. Kan ik me alleen maar bij aansluiten denk ik.
Met die combo kan je je voorlopig wel mee vermaken jaDe SP combo rijd echt leuk hoor, zeer competatief en het komt echt op sturen aan.
En zo langzaam gaat het echt niet.. kijk maar:
[URL="A Final Pro Stock [ETS Warsaw 2010] - YouTube[/URL]
Kris