Brushless combo voor xray t3r

Ben niet thuis in het onroad, ben van plan om de xray t3r te halen, en zoek een leuke bl combo erbij. Het moet een set zijn die wel een beetje vooruit gaat, graag horen ik van jullie. Alvast bedankt

Ik rijd met de MambaMax 5700 kv versie, power zat, goede regelaar met meer dan genoeg seting opties. Plug hem in je PC en je kan het zo allemaal instellen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Wil je wedstrijden rijden? Vraag dan na op de club welke klassen ze hebben en kies voor die klasse een setje uit met een motor die in die klasse gereden wordt. Lijkt me persoonlijk handiger.

Nee wil dan voorlopig geen wedstrijden rijden, gewoon lekker rijden, maar wel met een set waar ik later als ik meer ervaring heb ook nog wat aan heb. De club waar ik ga rijden is amca appeldoorn. Ik zat zelf te denken aan de Hobbywing extreme stock 60a esc in combinatie met een 13.5t of 17.5 motor welke weet ik nog niet.

Ik denk dat je voor de 13.5 moet gaan, das al een redelijke speed, natuurlijk wel even spelen met je pinion, kweet zo niet wat er standaard op zit maar die kan volgens mij al snel richting de 27 en dan gaat de speed echt omhoog. Veel sneller moet je ook niet gaan en kun je op de meeste circuits....zeker indoor wel meekomen.
De T3R heeft volgens mij niet standaard een stabi voor en achter, dat wil wel behoorlijk helpen, dit is een aanschaf die je eigenlijk wel moet doen.

Ik denk dat er met de SP niets mis is :)

Wil je prijs kwaliteit en stock rijden : hobbywing extreme stock + 10.5 SP motor ;)

Ikzelf rij met de GM Genius 120 en de 10.5 SP in een Xray T3 2011
Vermits wat met timing enz spelen en een grote pinion haalt dit wel een leuke snelheid :)

Ik denk dat er met de SP niets mis is :)

Wil je prijs kwaliteit en stock rijden : hobbywing extreme stock + 10.5 SP motor ;)

Ikzelf rij met de GM Genius 120 en de 10.5 SP in een Xray T3 2011
Vermits wat met timing enz spelen en een grote pinion haalt dit wel een leuke snelheid :)
Aan die combo zat ik ook aan te denken kurtje;) de 10.5 sp motor welke bedoel jij de v2 of v3?

zoals gezegd, eerst op de club zelf informeren wij zij clubwedstrijden mee rijden. Hoef je niet aan mee te doen, maar om op een avondje vrij te rijden met een paar man in de baan met dezelfde regelaar/motor is erg leuk en leer je veel meer van als in je ééntje rondjes maken. Ik rij zelf sinds kort op de MACH, met de speedpassing stock combo. Perfect om het onder de knie te krijgen.

Ik rij zelf met de V3 van SP

Maar die combo van SP zelf is zeker evenwaardig hoor...
Zoals ze hier zeggen, ff op de club informeren waar ze mee rijden :)

OP de club waar ik ga rijden (amca appeldoorn) daar rijden ze dus ook (club) wedstrijden met de speed passion cirtix, Ik moet gewoon even kijken of dat een leuke klasse is.

Ik rij zelf met de V3 van SP

Maar die combo van SP zelf is zeker evenwaardig hoor...
Zoals ze hier zeggen, ff op de club informeren waar ze mee rijden :)

ik bedoelde ook de combo van Cirtix en 13.5 V3. Zeer goedkoop aan te komen en degelijk. Of het een leuke klasse is kan je alleen bepalen door er eens uitgebreid te kijken en te informeren. Mij heeft de eenvoud van vaste motor/regelaar combo de doorslag gegeven om te beginnen met de stock. Rijden er op een avond toch minstens 5 anderen van rond aan wie je je mooi kunt meten. Ik geloof dat Jilles Groskamp ooit heeft gezegd dat het verstandig is om eerst met een stock-setje te proberen binnen een halve seconde te blijven rijden in je rondetijden. Als je dit onder de knie hebt, je lijnen kunt rijden en snapt wat setup-veranderingen doen aan je auto, kun je een stapje hoger (sneller) doen. Kan ik me alleen maar bij aansluiten denk ik.

ik bedoelde ook de combo van Cirtix en 13.5 V3. Zeer goedkoop aan te komen en degelijk. Of het een leuke klasse is kan je alleen bepalen door er eens uitgebreid te kijken en te informeren. Mij heeft de eenvoud van vaste motor/regelaar combo de doorslag gegeven om te beginnen met de stock. Rijden er op een avond toch minstens 5 anderen van rond aan wie je je mooi kunt meten. Ik geloof dat Jilles Groskamp ooit heeft gezegd dat het verstandig is om eerst met een stock-setje te proberen binnen een halve seconde te blijven rijden in je rondetijden. Als je dit onder de knie hebt, je lijnen kunt rijden en snapt wat setup-veranderingen doen aan je auto, kun je een stapje hoger (sneller) doen. Kan ik me alleen maar bij aansluiten denk ik.
Ja daar heb je wel gelijk in matthijs, en een clubwedstrijd is ook meer fun dan alleen rond touren. Heb je voor mij toevallig een link waar deze combo voor een mooiei prijs te verkrijgen zijn.:)

De SP combo rijd echt leuk hoor, zeer competatief en het komt echt op sturen aan.
En zo langzaam gaat het echt niet.. kijk maar:

[URL="
A Final Pro Stock [ETS Warsaw 2010] - YouTube[/URL]

Kris
Met die combo kan je je voorlopig wel mee vermaken ja:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan altijd eens kijken bij Lovan RC. Belgische winkel die ze ook verkopen en ook hun eigen competitie ermee rijden...

Back