Brushless combo vraag

Ghossie

In Memoriam
Is er iemand bekend met de Red Series Brushless car set Combo's van Corally?
Aangezien ik totaal niet op de hoogte ben van wat goed en slecht is in de 1:10 wereldje, wil ik toch mijn auto wel redelijk voor elkaar hebben maar niet gelijk het allerduurste aangezien ik alles moet aanschaffen, van auto tot zender van lader tot noem maar op. Dus alles (aanslag op mijn budget :mad:)
Hopelijk wat info van jullie kant of adviezen over andere (budget) combo's.

Alvast bedankt.

Ligt er maar aan wat je wilt gaan doen.

Wil je wedstrijden rijden is het Corally setje niet heel erg geschikt. Voor gewoon je rondjes te maken een aardig setje.

Je kan ook is kijken naar een Ezrun setje met de 60A regelaar en de 17,5T motor of 13,5t motor of als je geen wedstrijden wil rijden een iets sneller motor als de 8,5t. Erg leuk budget setje en er wordt ook mee geëxperimenteerd bij clubs met de 17,5t motor en volgens mij ook de 13,5t?. Mocht je wedstrijden willen gaan rijden kan je is rond kijken bij de clubs in de buurt of je dit setje kan toepassen? Anders zal je toch iets meer moeten investeren ben ik bang wil je wedstrijd rijden.

Laatst bewerkt:
Is er iemand bekend met de Red Series Brushless car set Combo's van Corally?
Aangezien ik totaal niet op de hoogte ben van wat goed en slecht is in de 1:10 wereldje, wil ik toch mijn auto wel redelijk voor elkaar hebben maar niet gelijk het allerduurste aangezien ik alles moet aanschaffen, van auto tot zender van lader tot noem maar op. Dus alles (aanslag op mijn budget :mad:)
Hopelijk wat info van jullie kant of adviezen over andere (budget) combo's.

Alvast bedankt.

Leuke motor ,mindere regelaar van horen zeggen.
als je eerst goedkoper wilt kun je beter de ezrun set nemen .
Die is ook beter verkoopbaar als je wat anders wilt .
Ps je kan ook een goedkopere zender nemen als de 4pk,over budget gesproken.
Groeten Wiebe.

Leuke motor ,mindere regelaar van horen zeggen.
als je eerst goedkoper wilt kun je beter de ezrun set nemen .
Die is ook beter verkoopbaar als je wat anders wilt .
Ps je kan ook een goedkopere zender nemen als de 4pk,over budget gesproken.
Groeten Wiebe.
Mijn voorganger was de 3 PK en dit menu ken ik redelijk goed daarom de keuze weer gevallen op de 4 Pk en omdat hij ook ergonomisch goed is, daar ben ik nogal gevoelig voor :)

Mijn voorganger was de 3 PK en dit menu ken ik redelijk goed daarom de keuze weer gevallen op de 4 Pk en omdat hij ook ergonomisch goed is, daar ben ik nogal gevoelig voor :)

Als ik jou was zou ik gewoon eens langskomen op de indoorbaan in tynaarlo. Geen idee of je een borstel regelaar hebt liggen? In dat geval kan je alvast rondgaan met een silvercan. Dan kan je daar eens echt kijken naar borstelloze setjes. Op een forum krijg je veel informatie maar is het soms ook niet meer te overzien.
Op een club zie je de realiteit en kun je het eens zien rijden.. Dan pas weet je hoe de snelheid is van een bepaalde motor-regelaar combi en kom je er waarschijnlijk ook achter dat een 17.5 0f 13.5 een prima motor is :D

Ik denk dat ik volgende week zaterdag alles klaar en binnen heb voor de eerste rit met de auto, dus dan maar eens de auto leren kennen e.d. Ik had helemaal niks meer liggen en moet alles opnieuw aanschaffen.
Zondag kom ik waarschijnlijk wel even kijken en de sfeer proeven.

Greetz :p

Laatst bewerkt:
Back