Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik trek nu trouwens slechts 25A kwam ik achter, dus kennelijk zal ik een grotere prop moeten gaan gebruiken.
Waarom moet er dan een grotere prop op .
Als hij genoeg power heeft is het toch goed .
Hoe kom jij aan 55A Alexz? Trucje is je amp delen door 100 en dan maar een tiende van je C rating. Dus 1600 -> 16 -> 20C -> 2 -> 2x16 = 32. Of heb jij 35C lipo's ofzoiets?
Ben ik het totaal niet mee eens! Meer stroom hoeft zeker niet te betekenen dat de accu sneller leeg is, het tegenovergestelde is zelfs mogelijk. dat je piek omhoog gaat betekend niet dat hij dat gemiddeld ook doet.Ik ben het met Johan eens. Waarom een grote prop erop om zo meer ampere te trekken zodat je accu eerder leeg is ???
Geen idee wat jij bedoelt, maar mijn lipo's zijn 2200mah met 25C. 2200x25=55000, dus 55A continu. Piekstromen mogen nog hoger zijn.
Het is een 25C continu accu, piek is 35C hier blijf je ver binnen zelfs als hij 55A zou trekken, het is geen pylonracer je doet maar even volgas (hoe meer vermogen hoe minder(lang) je volgas vliegt).Dan weet je in ieder geval dat ze niet lang mee gaan .
Ook de turnigy vind het niet fijn als je aan zijn maxium gaat.