Brushless motor => draden te ver afgeknipt

Zucht... :wink:

Als het nou een forum was over spelling en weet ik veel wat nog meer over de nederlandse taal...

Overigens ben jij de punt vergeten aan het eind van je zin. :lol:

Pietvelaers zei:
niels steigenga zei:
Haha :lol:
haha ik wordt gek geloof ik.

ik worD gek, niet ik worDT gek :D

Waar heb je dat vandaaan gequote? Ik kan nergens zien waar dat hij die spellingsfout heeft gemaakt.
En ik mag lekker spellingsfouten maken (lekker puh!) want ik heb dyslexie. :Fade-color

Maargoed.

Igor

Edit.

niels steigenga zei:
Haha :lol:

Ik heb hem uit het model gehaald, was dus een buitenloper :wink:

Ik dacht dat mij was verteld dat het eem binnenloper was, haha ik wordt gek geloof ik.

Ik heb nu in ieder geval de hars snel verhit zodat het broos werd. Met veel moeite lukt het wel om wat draad blank te maken. Valt niet mee, moet heel voorzichtig. Ik denk dat het wel gaat lukken :D

gr,
niels

Gevonden :roll:.

Igor

niels steigenga zei:
Ja... dat is wel jammer maar zo gek veel is het nu ook weer niet!

Als ik het weg laat scheelt het zeker een cm, dat vind ik best veel voor zo'n klein kistje dus durf ik niet aan. Toen jij hem laatst bij had op het veld, had jij hem exact op de streep of meer naar voor of achter? Ik wil er wel mee experimenteren maar eerst eens proberen zoals hij bij jou was.

gr,
niels

ik zou het gewoon eens proberen, desnoods eerst met 10 gram, dan 5 en dan niks; het is een redelijk taai schuimpje, 'zal heus wel goedkomen
mijn vrouw heeft PABO en ook voor de klas gestaan, dus als je nog vragen hebt over de nederlandse taal, dan weet je me wel te vinden :lol:

hier nog iemand alleen was bij mij de motor mount losgevallen.

ik zit met het volgende 3 draden van esc welke ook weer verbonden moeten worden op de motor, maar hoe weet ik waar wat moet vast gesoldeert worden ?

foto

rc2.jpg

Leuke guillotine zo. Denk even met me mee: ik zie drie solderingen, en er moeten drie draden naar de regelaar lopen ... Hoe de draden moeten lopen zal je nu wel duidelijk zijn. Ik moet er nu vandoor, zal later schrijven wat je wel en niet moet doen.

Mocht je nog niet veel soldeer ervaring hebben kijk dan alvast beetje in dit draadje met soldeertips, s39-s65-en-soldeer-vet-pasta-zijn-grote-bagger,

Laatst bewerkt door een moderator:
helaas als ik alle 3 de kabels vastsoldeer dan doet de motor simpelweg niets.. hoe ik de draden ook omdraai gebeurd niets met de motor.

kan ik dit nog dormeten en zo ja hoe ?

Back