hacker betere kwaliteit dan de castle? waarom? ervaringen? de castle gebruikt allicht betere kwaliteit FET's..
met alle respect hoor leo :wink: , maar ik denk dat de software van een regelaar veel meer verstand heeft van het instellen van timing dan jij hoor. Zelf bepalen wat de optimale timing is iets voor constructeurs van regelaars, en fijne meetapperatuur. Daar kan je met het uit proberen van 4 timing moden van je regelaar niet aan tippen, heeft er trouwens niet veel mee te maken.
Overigens lees ik dat jij helemaal geen eraring hebt met castle creations regelaars? Anders wist je dat hun timing ook in te stellen is...
Wist je dat je eigelijk nooit de timing regelt bij een regelaar? Dat doet de regelaar zelf. Wat jij insteld ik een timing range; hoog vermogen, lager rendement, middel vermogen, middel rendement enz...dit hangt ook samen met het aantal polen vd motor.
Dit is net zo bij de hacker als bij de castle...dat is zowat het einige dat je kan experimenteren...
groot verschil tussen de phoenix en de hacker is dat de phoenix meer vermogen levert dan een hacker, meer motortypes succesvol laat draaien, software heeft voor heli's en vliegtuigen,lichter is,fabrikant betere service geeft...moet ik nog voortgaan?
niels