brushless set voor HB FP

Ik wil met me honey bee fp brushless gaan vliegen. Nou kwam ik dit setje tegen,
Is dit wat? iemand al in gebruikt misschien?
EK5-0080.jpg

Heb helaas geen informatie kunnen vinden over de motor en esc.

ziet er wel een goed setje uit, maar als je deftig bruschless wilt vliegen met je FP zal je wel een krachtiger staartmotor nodig hebben ook.
EDP-50XC
Ik had mijn FPtje in de tijd ook bruschless gezet, maar met de orginele staartmotor is dat wat overkill en kan de staart niet goed meer corrigeren zeker als je wat gasbursts geeft, draaide hij altma weg.
wss zal je nog een klein regelaartje nodig hebben ook voor de staart zoals deze 3cell liporegelaar: http://www.rctechnics.eu/advanced-brushed-motors-lipo-p-395.html omdat ik denk dat de orginele 4 in 1 regelaar van esky zal verbranden.
Ik had bij mij volledig mijn eigen electronica ingebouwd dus geen last meer van die 4 in 1 van esky. FPtje ging wel hard ;)

Wat mij wel opvalt bij jou kit is dat de bevestiging van de motor niet overeen gaat komen met de orginele bevestegingsgaten in de heli.

Laatst bewerkt:
Het is een setje eigenlijk bedoeld voor de King. Het past ook wel op een HoneyBee FP, ik heb het er in zitten. Je kunt hem echter niet direct aansluiten op een 4 in 1, je hebt daarvoor nog een adapter nodig. Die 4 in 1 stuurt alleen brushed motoren aan.

De bevestigingsgaten zijn geen probleem.

Het is een setje eigenlijk bedoeld voor de King. Het past ook wel op een HoneyBee FP, ik heb het er in zitten. Je kunt hem echter niet direct aansluiten op een 4 in 1, je hebt daarvoor nog een adapter nodig. Die 4 in 1 stuurt alleen brushed motoren aan.

De bevestigingsgaten zijn geen probleem.

Hey Anton!

Als de topicstarter met een computerzender vliegt dan kan hij het gas naar kanaal 6 meemixen en de regelaar op poortje 6 van de 4-in-1 prikken...

Back