Brushless staartmotor walkera 4#3B

Wie kan mij helpen aan een adresje waar ik (piep)kleine brushless motoren kan krijgen.
Ik heb op youtube een filmpje gezien over een australier die de staartmotor van zijn 4#3B heeft vervangen door een brushless motor.

Lijkt me ook leuk om te doen, maar ik kan niet echt een adres vinden voor zeer kleine motoren.

Alvast bedankt

Martijn

Ben ik nu ook mee bezig en een paar in NL hebben het ook al gedaan. Die 2 grams van Hobbycity is echt meer dan sterk genoeg. Ik ga denk ik nog even het standaard propje iets verkleinen zelfs.

indien niet verkrijgbaar bij hobbycity hebben ze hem ook bij bidproduct

Maar dan heb je toch ook een mini brushless ESCtje nodig ? Wordt wel veel om kwijt te raken als je ook al brushless op de main motor hebt...

Die 1S regelaartjes van hobbycity zijn lekker klein hoor, of bedoel je qua geld? Is wel een prijzig grapje allemaal, maar ruimte zat hoor.
Moet alleen nog mijn direct drive main motor een keer opnieuw wikkelen, die had net te weinig vermogen, maar dan moet hij het prima doen als het goed is.

Neen, ik bedoel gewoon dat er dan al veel op de heli komt te zitten.

Ik heb nu een brushless upgrade voor mijn 4G3 binnen, en enkele spare tailmotoren :-). Maar tegen dat die op zijn wil ik toch eens zien of ik een brushless kan installeren.

Is het dan niet interessanter om gelijk zo'n mini-gyrootje erop te zetten, en een klein ontvangertje ? En dan mijn 4-in-1 er vanaf ! Dan kan ik 'm met mijn DX7 vliegen met de 2 brushless setjes en de gyro....

uuh, oh ja, als je de 4 in 1 nog heb is het een drukke boel ja....
Ik heb idd alles los nu.
2x 1S regelaartje, MZK Penta ontvangertje, Blue arrow gyrootje, 2grams staartmotor en halve zelfbouw main.
hpim0395.jpg

is nu nog een beetje een zooitje met draden, maar dat heb ik al wat veranderd en dit is ook nog met een oud gyrootje die geen zak deed...

Back