brushless timer?

ik ben opzoek naar een timer die ik aan een brushless regelaar kan hangen of een brushless regelaar met ingebouwde timer.

en wat voor "standaard" timers worden er zoal gebruikt?

mvg
Jacar

De losse timers die je op de ontvanger steker prikt werken zowel voor brushed als brushless en zelfs voor brandstof kan je ze gebruiken als je ze op een servo prikt (waarmee je de gasklep aanstuurt) ....

he ron,

die 1ste link met die pek timer, is die moeilijk te maken? en begrijp ik nou goed dat dat ding een ingebouwde timer esc heeft?

mvg
Jacar

Dat begrijp je niet goed ;)

Dit plaatje geeft het denk ik het duidelijkst weer:

all_el.gif

Zoals het ding daar staat, is het voor iemand zonder echte electronicaervaring, niet zelf te maken. Je moet een printje etsen, daar SMD componentjes op solderen, dan moet je nog een programmer hebben voor het processortje wat ze gebruiken..

Waarschijnljik is er van die ATiny die ze gebruiken ook wel een DIL variant te krijgen, dan wordt het al wat makkelijker, dan kun je met een stukje experimenteerprint en non-smd componentjes aan de slag, maar dan moet je als nog iets hebben om die ATiny te programmeren.

Als je zoekt op "control line motor timer" of "control line timer" vind je diverse kant en klare "blokje" die je zo aan een standaard brushless controler prikt, prijzen die ik gevonden heb tussen de $ 9,75 en $ 30,-- ... het enige wat er niet bij staat de minimale/maximale looptijd ..

Laatst bewerkt:
oke dan had ik die ff geweten;) maar pp niet:p

maar betekent dit dat u er eventueel ook een voor mij zou kunnen maken?
zoja wat valt eraan in te stellen en hoe zwaar is de timer?

mvg
Jacar

hij weegt 0,9 gram
Je kan het volgende instellen:
Motor loop tijd
Hoe snel de motor loopt.

Ik denk dat ik er nog een heb liggen.

Bij lijn besturing vlieg je maar 1 keer op een accu.
Voor pieter paul heb ik hem aan gepast dat je meerdere keren kunt starten. en de loop tijd in secondes kan instellen. ipv 3 seconde.

Lijnbesturing in Nederland - LB / FF Timer

zie link voor meer info.

Groet Robert-Jan

Back