BSR Racing BZ-444

Indoorvlieger

Forum veteraan
Na de BSR BZ-222, was het wachten op een 4WD buggy van dit merk van Hobby King. Maar is het een nieuwe auto, of....

a7839718-73-74589s1%281%29.jpg

a7839721-82-74589s4%281%29.jpg

a7839722-127-74589s5%281%29.jpg

Is dat niet... ja inderdaad, het is 100% gelijk aan de Team C TR-04, die o.a. bekend is als de RTR Minion. Wel zijn er een paar upgrades aanwezig tov. de Minion, deze heeft wel een slipper clutch, en metalen dempers bijvoorbeeld. En een 10.5T sensored motor, ipv de 10T sensorless of brushed 15T van de Minion RTR.

Hier de volledige specs volgens Hobby King:

Features:
• Ready to Run - just install your own battery
• Coming with ROAR approved electric
• Centre motor layout for perfect weight balance
• Shaft driven 4WD system
• Centre slipper clutch
• Front/rear ball differential
• Oil filled shocks
• Soft compound tires for increased traction
• Pre-painted and trimmed body shell w/decal sheet included
• Full spare and option parts list support

Specs:

Length: 410mm
Width: 250mm
Height: 140mm
Wheelbase: 285mm
Internal Gear Ratio: 2.44:1
Hex Hub Size: 12mm
Battery Tray Dimensions: 142x50x24mm (MAX battery size)
Motor: TrackStar 10.5T sensored brushless motor (ROAR approved)
ESC: Trackstar 80A Turbo Sensored brushless ESC (ROAR approved)

Required:
4 x AA battery for transmitter
2S 7.4V 5000mAh LiPoly battery

Ik vraag me af of het een kopie is, of dat Team C deze lijn auto's aan het loslaten is, en Hobby King ze nu opkoopt bij de fabriek die de auto's maakt voor Team C.

Hmm zou erg mooi zijn. De bz-222 gaat terug... Dat belt-systeem werkt niet. In de gearbox past het niet waardoor de band af wordt geschraapt.
Hopen dat deze beter is!

Heb het inderdaad al een aantal keer goed doorgelezen. Maar het probleem blijft hier aanhouden. Dus gaat hij toch terug. Krijg gelukkig al het geld terug van hobbyking ☺
Inmiddels al een dex210 voor het circuit, en heb nog altijd de rustler voor het andere werk.
Eens even kijken of er nog wat leuks is voor die 150$ die ik terug krijg. Dus als je suggesties hebt... Ben altijd aan het kijken. Maar je weet nooit welk product het lang volhoud.

Als er nou een kit zou komen van de bz-444 die wat goedkoper was dan wist ik t al ;) maar heb momenteel het geld voor een crossauto nodig!

Je zou de Absima AB-1 kunnen overwegen. MPinkster is er nogal over te spreken. Of wachten op de kit van deze, of een Minion Kit halen bij Conrad. Alleen zit er dan geen slipper clutch in.

Ik bedoel, ik krijg 150$ terug op hobbyking. Daar zijn ze natuurlijk wel weer sluw in. Nu moet ik weer wat bij ze kopen.
Ik denk dat ik nog even wacht op de kit versie

Back