budget FBL

full
Zo het zit erop ,eronder en ernaast ...:turn-l: niet veel plaats op een 250 .

full

Nu wachten op mijn bearings en dan kunnen we weer verder. Ondertussen ook nog eens algemene inspectie gedaan , kan nooit geen kwaad . :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey guyken, hoe bevalt de zyx-s? Ik heb deze zelf ook recent aangekocht voor mijn hk450.

2

Guyken, Voor zover ik weet mag je de ZYX niet op z'n kop plaatsen, wel op z'n kant!

Ja kan die positie niet kiezen in het programmeer menu!

Laatst bewerkt:
Hey guyken, hoe bevalt de zyx-s? Ik heb deze zelf ook recent aangekocht voor mijn hk450.

2

k'heb er nog niet mee gevlogen , ben nog aan het installeren + 1 bearing gebroken tijdens vervangen Rotorkop. Daar wacht ik nu nog op ;)
Hopelijk komt dit deze week binnen en dan volgend weekend proberen:confused:

Oke, weer wat geleerd;)

Sorry Guyken, heb je voor niks je heli verbouwd!:(

Ik dacht namelijk dat het niet kon omdat je die optie niet kan kiezen in het programmeer-menu of geld dat misschien alleen voor de ZYX en niet voor de ZYX-s?
Of maakt dat ook niet uit?

Nee maakt niet uit zowel zyx als zyx-s kunnen ondersteboven geplaatst worden.

Nou ja de bedrading lag eerst toch niet al te goed , maar hoe bekijk je dan de leds tijdens het instellen? Spiegeltje eronder:p:confused:

Als je de USB link gebruikt heb je de leds niet nodig, dan krijg je de nodige info op je scherm via de software.

Brrr tegenslag , de FBL set van HK past niet op tandwiel (main gear ) van Align :bad-words:
full

main shaft verschil align/ hk 4,5 tegen 4,3 8O
Ondertussen origineel DFC head en main shaft van Align besteld .
Wordt vervolgd ....:rolleyes:

hier zit het probleem : de main shaft gaat wel in het tandwiel maar heeft geen grip als je het geheel laat draaien en dat is ook mede door de vorm van de as . Die van HK is cilindervormig en die van Align is wat konisch vanonder. 8O Wat misschien wel kan is ook het tandwiel van Hk te gebruiken maar dat ben ik niet zeker :confused: Enfin k'heb nu toch alles van Align besteld , zal volgende week binnen zijnj en dan doen we weer verder ... :lying:
full

Hier zijn we weer :) Na een drukke werkweek toch effe tijd gehad om verder te doen . DFC kop gestoken en alles van align nu (nieuwe main shaft -,tandwiel etc) De main shaft die bij de DFC kop past heeft een lock collar ring die op de shaft is geperst of misschien zelfs 1 geheel . Veeeel beter dan het losse spul dat je met een ietsepiete vijsje moet vastzetten en dat je 12 op de 10 keer zot draait . :hammer:
Mechanisch weer in orde , nu de FBL unit nog afregelen en dan eens een filmpje ??? :cool:
full

Eesrte vlucht geen succes . Opstarten en de lucht in ok maar dan geen controle meer , staart hield zich wel goed 8O
Waarschijnlijk agility(in het programma) nog te gevoelig gezet ?

Back