Budget max 140,= voor elec. off road.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben nieuw en heb gewoon een paar kleine vragen.
De sint wil een electro- off road voor mijn zoon kopen, want we wonen op een camping (lees veel gras).

Vraag 1; Snel hoeft hij niet te zijn.Mijn zoon is 10, maar zit er ook verschil in de motoren qua koppel? Zodat hij niet vast komt te zitten in het gras enz

Vraag 2; Wat voor ideeen hebben jullie hierover? Is dit genoeg voor mijn zoon?

Jurod BV
Bonzer 2005/2007/2008?
Bug Crusher- 1/10st Electrische Radio Grafische Monster Truck [NT-NBC-E] - €119.41 : Watch-2.com!, EasyWebShop for you

Monster Truck FS Racing 1:10 R/C 4x4 | RCshop.nl

Het moet een auto zijn die RTR , ben namelijk zelf niet handig..

Hoi, Ik heb helemaal niks, dus all in one.
Hoeft geen top spul te zijn als maar wel een keer kan upgraden of vervangen qua onderdelen

Kijk eens bij de Maverick Strada serie (www.pkracing.nl), de buggy is onder je budget (met lader en accu), de stadiumtruck er precies op en de monstertruck ietsjes erboven.

Voor gras kan je beter uit de voeten met een stadium- of monstertruck, door de grotere wielen loop je natuurlijk minder snel vast.

[edit] Andere merken uit het lagere segment zijn bijvoorbeeld Reely en Ansmann (www.conrad.nl of www.modelsport.co.uk), misschien dat daar ook nog iets bij zit wat jou past.

Laatst bewerkt:
Thanks, maar als ik goed begrijp zijn de 3 die ik heb aangegeven "minder" dan met met maverick?
Ken het merk niet, maar ben ook een noob

Met de Bonzer ben je ook zeer beperkt met de support, zoveel winkels zijn er niet die dit merk verkoopt en een deel van die winkels schuiven alleen maar de doos en niet de onderdelen.

Maverick is een submerk van HPI, HPI is een merk wat door bijna iedere modelbouwwinkel ondersteund wordt.

Maar onlangs hadden we een soortgelijk topic met een soortgelijk budget, lees daar de opties eens door:
welke-auto-voor-beginner-kind

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik niet, Maverick is een sub-merk van HPI (=gevestigde orde), Reely en Ansmann zijn toch echt instapmerken met duidelijk mindere kwaliteit dan de merken van de gevestigde orde, of anders genoemd A-merken.

Met december in aantocht ging ik er vanuit dat je de auto voor 5-12 wilt hebben, de Bugracer en FS monstertruck zijn nu niet op voorraad. De eerste link komt niet bij een auto uit, dus vandaar dat ik wat andere opties heb genoemd.

[edit] zie dat Roelof me voor is met het submerk verhaal mbt Maverick

Dank je wel. Had de andere post niet gezien :(
Ik even surfen naar maverick.Ziet er wel goed uit.

LRP S10 Blast TX 4WD by: LRP - Hobbytrade

kijk daar is voor 180 euro is wel inclusief lader (natuurlijk niet een snellader) inclusief een accu is makkelijk aan onderdelen te komen elke modelbouw winkel.
gekogellagerd. en met zender dus helemaal RTR!!!

(ps hoeft natuurlijk niet bij die winkel te kopen kwam hem hier toevallig tegen)

Dat is ook een goede tip, de Blast TX (is er ook in een buggy uitvoering, de BX) is een zeer complete auto, met redelijk wat instelmogelijkheden. Maar daarom misschien wel in 1x een stap teveel voor een 10-jarige ? Maar als je er zelf ook wat mee wil, is deze best interresant !

Maverick of Redcat ? Ik heb geen ervaring met beide merken, dus kan niet echt zeggen welke er beter zou zijn.

Hoe zit deze qua merk? Is dat een A-merk? Onderdelen?
En volgens mij is deze 2wd, is dat heel veel verschil met 4wd?

scheelt aandrijving op 2 wielen...kom op zeg ,zoek zelf ook eens wat op.:(
als je op een forum kan posten kan je ook met google omgaan.

Dat weet ik ook wel.
Maar mij vraag is meer van, beter een goede 2wd dan een normale 4wd?
Ik bedoel niet wat het verschil is.

is maar net wat je zelf leuker vind rijden een 2wd is makkelijker in onderhoud en een 4wd rijd makkelijker.en ja een a-merk voor 140 euro incl lader en accus???

Budget is al 170 geworden, hoe langer je kijkt hoe hoger het budget wordt.
Ik bedoel met A merk, gewoon een degelijk merk. Ik weet ook wel dat ik voor een echte A merk mijn spaarvarken moet kapot slaan. Maar zoals maverick is een onderdeel van HPI? Je hebt zelf ook een HPI zie ik.

Mijn vraag is: welke van de 2 ?

MAV12202 MAVERICK STRADA XT 1/10 ELECTRIC TRUCK RTR € 139.95
goed.gif
SUPER AANBIEDING, WEGENS "WATERSCHADE" AAN DE DOOS! NORMALE PRIJS 189.00
mavset-200.jpg
Ready to Run 4WD elektro truck, schaal 1/10, volledig gebouwd, met gespoten body, getunede 540 motor, electronische snelheidsregelaar, stuurwielzender, accu en lader. Op 8 penlite batterijen in de zender na dus helemaal rijklaar. Klik hier voor het bijbehorende menu
klik op het plaatje voor meer info

of
Robitronic Stinger Truggy by: Robitronics - Hobbytrade

Wat zou jij doen met het budget wat ik heb. Jij bent er beter in thuis dan ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back