Budget max 140,= voor elec. off road.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En deze dan?

Kyosho buggy "Lazer ZX-5" 4WD (R2R, 1:10) nu 149 euro bij conrad.nl

Zonder rij-accu, volgens de site is hij r2r...??

die kyosho buggy is super mooi vind ik zelf , kyosho is ook een goed merk maar ik denk dat de onderdelen een tikkie moeilijker te krijgen zijn maar opzich niet heel verkeerd , maar een LRP ook is heel mooi , ik heb er eens een in m'n handen gehad voelde heel degelijk aan.

LRP S10 Blast MT

dat is de monstertruck uitvoering , je krijgt er een accu en lader erbij dus je hebt alleen nog maar 8 AA penlites nodig voor de zender en aangezien je over gras wilt is dat natuurlijk ideaal.

Laatst bewerkt:
Thanks,

maar zit me iets te bedenken. Als mijn budget het dus bijna niet toelaat dat ik een A merk krijg, is het een optie voor een bv. losi mirco te nemen?
Het gras waarop hij komt te rijden is ongeveer zo hoog als dat van een voetbalveld.
Krijg ik wel een A merk alleen kleiner, maar kan hem wel sterker maken dan?

Voor gras zou ik absoluut niks kleiner nemen dan schaal 1:10, en dan nog het liefst truggy, stadium of monster truck. Bodemspeling is van het grootste belang.

Even over de Stinger, ik heb die indertijd ook gekocht voor mijn zusje om haar eerste stappen mee in de RC te zetten en het karretje zelf is best wel stevig maar de regelaar en zender/ontvanger is knudde. In het gras sloeg die regelaar er constant thermisch uit en het ontvangst was erg belabberd. Ik heb er uiteindelijk de electronica van mijn Stampede er in gestoken die ik nog over had (die was omgebouwd naar brushless namelijk) en dat hield het wel vol. Later heeft ze zelf nog de schokdempers vervangen wat ook enorm hielp met de wegligging.

Als ik dus kijk naar wat er uiteindelijk in is gegaan en vervangen had ik eigenlijk net zo goed die LRP tuggy kunnen nemen, dan was ik nog goedkoper uit geweest.

Op MP staat nu een erg mooie HPI Firestorm.

Ik weet dat die niet de hoofdprijs hoeft te kosten.:rolleyes:

Dan heb je een goedrijdende truggy die ook nog eens bulletproof is!:2gunfire:

stalen tandwielen, volledig gelagerd, oliedempers, etc, etc.

Je houd dan voldoende budget over voor een zender en wat andere onderdelen.

Het is maar een idee.

Oja: er wordt ook nog een cup mee gereden in NL! :banana:

traxxas is altijd prima.
het beste kun je kijken bij je lokale rc shop.
die kan je precies zeggen wat er achter een bepaald merk zit .aftersales.
groet marcel
ps een lrp is ook een prima keus.
oja en hpi is ook super met zn electro modellen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back