waarom?
Meen je dat nu..."waarom?"
Ik hoop dat je sarcastisch bent, zoja is het er niet uit af te leiden en lijkt het bijna alsof je het iets raar vindt je in te schrijven op het traxxas forum omdat men een traxxas heeft.

Ik vind het de normaalste zaak van de wereld!
Ik geef je de hoofdreden: alleen al om 1 simpel feit dat daar traxxas eigenaars zitten met dezelfde wagen als jij!!
Heb je problemen, zit je met vragen, over je stock auto, over hop ups, enz... dan is de kans groot dat er daar mensen zitten die ervaring hebben om op je vraag te kunnen antwoorden omdat ze wss hetzelfde doen als jij.
In tegenstelling tot een meer algemeen forum waar mensen meestal gissen en speculeren op specifieke vragen.
+ daar zijn alle leden internationaal, dus is de kans op een deftige antwoord des te groter.
+ er zitten daar ook nederlandstaligen ja
heb je nog redenen nodig?
Dat wil nog niet zeggen dat men zich voor 10 tallen fora moet inschrijven uiteraard, DUUh

Maar het leek mij de evidentie zelve als je een traxxas hebt, dat het traxxas forum dan ook het EERSTE forum is waar je je op inschrijft. (om de redenen die ik hierboven aanhaal)
Ik spreek uit eigen ervaring dat ik menig probleem en tips heb gekregen op dat forum en waar ik met dezelfde vragen hier niet terecht kon , of dat ze het hier gewoonweg negeren omdat ze het wss het antwoord niet kennen.
Nuja, je doet ermee wat je wilt.