buggy body op slash?

Heeft er iemand hier een backslash? ik wou ff weten hoeveel clearance je hebt kwa ruimte voor banden en dergelijke... ik zat een beetje half aan imex claw dawgs te denken omdat die kwa profiel erg lijken op de proline mashers en die zijn naar het schijnt allround erg goed...

Heeft er iemand hier een backslash? ik wou ff weten hoeveel clearance je hebt kwa ruimte voor banden en dergelijke... ik zat een beetje half aan imex claw dawgs te denken omdat die kwa profiel erg lijken op de proline mashers en die zijn naar het schijnt allround erg goed...
ik denk niet dat er op dit forum veel mensen zijn met een backslash,
als ik jou was zou ik even kijken op het forum van www.traxxas.com ;)

als je een traxxas hebt + je bent van plan om hem te houden, is je inschrijven op het traxxas forum een MUST

Is dit een nieuw type auto, een slash met een buggy kap? Een Bummy of zo? (buggy-monstertruck)

Een buggy moet toch aan het zand "plakken"? Hoe zijn de rijeigenschappen van deze creatie?

Meen je dat nu..."waarom?"
Ik hoop dat je sarcastisch bent, zoja is het er niet uit af te leiden en lijkt het bijna alsof je het iets raar vindt je in te schrijven op het traxxas forum omdat men een traxxas heeft. :rolleyes:
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld!
Ik geef je de hoofdreden: alleen al om 1 simpel feit dat daar traxxas eigenaars zitten met dezelfde wagen als jij!!

Heb je problemen, zit je met vragen, over je stock auto, over hop ups, enz... dan is de kans groot dat er daar mensen zitten die ervaring hebben om op je vraag te kunnen antwoorden omdat ze wss hetzelfde doen als jij.
In tegenstelling tot een meer algemeen forum waar mensen meestal gissen en speculeren op specifieke vragen.

+ daar zijn alle leden internationaal, dus is de kans op een deftige antwoord des te groter.

+ er zitten daar ook nederlandstaligen ja

heb je nog redenen nodig?

Dat wil nog niet zeggen dat men zich voor 10 tallen fora moet inschrijven uiteraard, DUUh :rolleyes:
Maar het leek mij de evidentie zelve als je een traxxas hebt, dat het traxxas forum dan ook het EERSTE forum is waar je je op inschrijft. (om de redenen die ik hierboven aanhaal)

Ik spreek uit eigen ervaring dat ik menig probleem en tips heb gekregen op dat forum en waar ik met dezelfde vragen hier niet terecht kon , of dat ze het hier gewoonweg negeren omdat ze het wss het antwoord niet kennen.

Nuja, je doet ermee wat je wilt.

rustig man, denk aan je bloedruk!

Ik zeg alleen maar, het moet niet. en ja, voor de rest was het sarcastisch bedoelt.

Is dit een nieuw type auto, een slash met een buggy kap? Een Bummy of zo? (buggy-monstertruck)

Een buggy moet toch aan het zand "plakken"? Hoe zijn de rijeigenschappen van deze creatie?

een bummy? hmmm goed idee!

buggy banden erop en misschien een savage ford f100 body erop o.i.d.:rolleyes:

grtz mick

Snap het nog steeds niet. Een Slash koop je omdat het een Slash is..
Niet om tot een buggy te verbouwen...Koop dan een buggy/muggy/truggy:mrgreen:

Maarja ieder z'n ding...

ja maar die vind ik lelijker dan een backslash en ik vind hem er ook minder rocksolid uitzien in ieder geval... (vast niet waar maar tog)

Back