buggy kopen

• Topicstarter Topicstarter inniboy
  • Startdatum Startdatum
I

inniboy

Guest
he zou graag een rc buggy willen kopen. ik kan tot de 200 EURO gaan . en ik zou het lifst een 1/10 schaal hebben.hebben jullie wat tips voor mij.

Brandstof of electro?
Bij zo'n bedrag kom je al gauw uit bij reely(Conrad)
voor nitro: reely rex-x promo II
voor electro: reely ranger brushless

gewoon even zoeken op de site van Conrad en je vind ze wel

Geen dank,
wat je ook kan doen is kijken op marktplaats o.i.d. Maar het beste is dan om wel iemand met verstand van rc auto's mee te nemen om te kijken of het een goede koop is

Geen Reely kopen! Geen goede auto's. Met 200€ kun je al een veel leukere 2de hands RTR (= Ready To Run oftwel klaar om te rijden) kopen. Zoek hier op het forum in het verkoopgedeelte of op marktplaats naar de Tamiya DF02, DT02,DF03, Traxxas Bandit ofzo.

Sorry ik heb niet gezien waar het geplaatst is, daar let ik nooit op als ik nieuwe topics bekijk vanaf de startpagina

en over reely: daar hoor je wel slechte dingen over maar een klasgenoot van mij heeft twee rex x promo II en rijd daar al langer dan een jaar mee.
Ik denk dat het ook wel uitmaakt hoe je er mee omgaat

Uhh, wie gaat er nou een stomme reely aanbevelen terwijl je voor <200 als een Traxxas Bandit/Rustler/Stampede hebt

ik zou voor dat bedrag een Traxxas bandit kopen of wat je zelf leuk vind. je kan altijd later nog een ezrun brushless erin zetten heb ik ook gedaan voor als je sneller wilt. maar als je tot 200 euro kan gaan. heb je nog geen lader en accus... of koop je die apart of heb je die al?

madrat.jpg

deze is ook erg leuk
kost 70 euro zonder besturing
en is een KIT !!!!

lekker zelf bouwen dus!

Lipo en EZrun er in en eindeloos rijplezier.

Back