buitenrijden

• Topicstarter Topicstarter jan vd poel
  • Startdatum Startdatum
J

jan vd poel

Guest
GAAT DOOR !!!

Zondag 12-juni vanaf 12.00uur tot .......

Te Gemert, crossterrein 'de wolfsbosch".

(voor tanks met / zonder battle system)
N272 volgen tot aan hoofdkantoor Unidek (Hoog gebouw), draai de Scheiweg op en volg deze tot einde industrie terrein (kleine Km) ga linksaf (bordje crossterrein) bij poort Unidek rechts, dan na 100m. rechterzijde.

Totale kosten 50euro (stroom, toilet etc)
Koffie/thee zorg ik voor.

Wie komt er?

Groet,
Jan

Z.gif

sjonge wat ver .
is net terug van ziekenhuis....
wachtwoord vergeten hahha...poot inmiddels uit het gips....

maar rijdt voolopig nog niet buiten

groeten van tankie

Misschien wordt 't net zoiets als dit in Zoetermeer, alleen dan met mooier weer :lol:
Maar ondanks 't mindere weer was 't erg gezellig, en erg luidruchtig :wink:

IMG_4792.jpg

IMG_4858.jpg

IMG_4859.jpg

IMG_4864.jpg

IMG_4872.jpg

IMG_4877.jpg

IMG_4878.jpg

IMG_4885.jpg

IMG_4896.jpg

Maar met een iets betere ondergrond :lol: zand ipv bosgrond met heel veel boomschors snippers, welke erg vervelend zijn als ze tussen de tracks zitten :evil:

Ik ga er zeker bij zijn (met Tiger I en Leopard 2A6), wel een enorm eind sturen maar gelukkig rijden we op gas :wink:

Ik hoop het wel Theo maar weet het nog steeds niet zeker, Marco laat soms lang niets van zich horen, ik heb hem nog maar eens gemaild.
Hoe meer tankers hoe meer vreugd :wink:

ff melden: Kees Hogenes komt ook met zijn Tiger naar Gemert.

Kijkende mensen ook welkom :wink: ?

Als mijn 1/24 tankje niet word platgerede neem ik hem misschien wel mee :oops:
Groeten timo

Iedereen is welkom, plek genoeg.

Actieve deelnemers wordt een kleine bijdrage gevraagd in de kosten (ik moet 50euro betalen voor stroom, water, toiletten e.d.)
Dus als we dat met z'n allen delen blijft het leuk.

Als er nog iemand is die huisjes, boompjes e.d. heeft graag meebrengen, kunnen we een dorp battle maken.

Groet,
Jan

Ik denk dat er genoeg komen om die 50 euro onder te verdelen, 10 man is al slechts 5 piek pp :wink:

Maarruh Jan....dorp battle ? beetje link met al die tanks, dat zijn na afloop erg platte huisjes boompjes beestjes 8O

Groeten,
Hugo

Hoi Hugo,

Om de boompjes en huisjes te beschermen is er dus dit :lol:
IMG_5019.jpg

een mooie tankbarrière :wink:

IMG_5020.jpg

En van de Pershing van Hendrik liep er 1 complete track af, maar hij kwam er dus niet door :lol:

IMG_5107.jpg

Groeten Theo :lol:

:?: wit Leopard kanon :? :?:
Gewoon een 105 mm houwitzer :lol: (standaard Tamiya loopje) :wink:

Of bedoel je deze soms :?:
Sherman Firefly, kleine aanpassing om 't optenemen tegen de sterkere tegenstanders.
Engelse 17 ponder (correct me when I'm wrong)
IMG_4859.jpg

Die bedoelde ik ja, en sorry ik ben nou eenmaal geen kenner (niet van tanks althans)

Ik zag dat ding aan voor een leo kanon

Dat maakt een forum juist zo leuk :lol:

Voor alle duidelijkheid:
a.s. zondag 12 juni buitenrijden voor 1:15 en 1:16 tanks, bij voorkeur met Battle System.
Andere schalen (groter) welkom, kijkers ook welkom uiteraard, plaats genoeg.

Route:
Komende vanaf de A73, afslag Boxmeer, rijdt richting Elsendorp.
Op rotonde in Elsendorp ga je rechtdoor richting Gemert, volgende rotonde (bij Unidek) ga je linksaf, industrie terrein Wolfsveld II, vandaar volg bordjes BTN.

Kom je vanaf A50, afslag Uden-Volkel, in Volkel houd je rechts aan richting Boekel.
Op rotonde in Boekel ga je rechtdoor richting Gemert (NIET via Handel).
Net voordat je bebouwde kom Gemert binnenrijdt ga je linksaf (doonheide), volgende rotonde rechtdoor, volgende rotonde (bij Unidek) rechtdoor, volg bordjes BTN

Kom je vanaf A2, afslag Veghel-Helmond, weg langs kanaal volgen totdat je bij rotonde aankomt (kruising N279/N272), ga linksaf richting Gemert, volgende rotonde rechtsaf, 2x volgende rotonde rechtdoor, dan rotonde (bij Unidek) rechtsaf, bordjes volgen.

Overige routes:
Ga richting Gemert, volg richting Elsendorp/Boxmeer, industrie terrein Wolfsveld.
Kies afslag Wolfsveld II

Tot Zondag, breng goed weer mee.

Groet,
Jan

jan vd poel zei:
Voor alle duidelijkheid:
a.s. zondag 12 juni buitenrijden voor 1:15 en 1:16 tanks, bij voorkeur met Battle System.
Andere schalen (groter) welkom, kijkers ook welkom uiteraard, plaats genoeg.

Is een kleinere schaal (1/24,zonder battlesystem) nou welkom ?
Anders kom ik alleen kijken . :roll:

Groeten Timo

Een kleinere schaal kan ook, rijden doen we op zandgrond, ik weet niet of kleinere modellen daarvoor geschikt zijn, vandaar.
Als kijker ben je natuurlijk ook van harte welkom.

Groet,
Jan

Back