Ik heb een HPI Bullet gekocht en kom bij arriveren van de auto tot de ontdekking dat het front diff gewoon kapot is. Ik heb dit met hem besproken via PM, om tot een overeenkomst te komen, dit is helaas niet gelukt. Derhalve vind ik dat ik de mede forum bezoekers moet waarschuwen voor tweedehands kopen via enig fora of ander verkoopmedia.
Er wordt gesproken over vertrouwen en loyaliteit wat achteraf niet verhaalbaar blijkt te zijn.
Het gaat over de eerder genoemde HPI Bullet flux MT.
Bij aankomst bleek dat het front differentieel gewoon niet werkt. Zie:
MVI_1197.mp4 video by Braxx100 - Photobucket
De verkoper blijft volhouden dat het werkte toen de auto hem verliet. In mijn ogen kan de posterij nooit een dermate defect veroorzaken en stel ik dus de verkoper aansprakelijk. Deze wil van geen wijken weten en houd vol na veelvuldig PM verkeer geen concessies doen.
Vandaar dit draadje.
Medeforumgenoten pas op met aankopen via internetmedia!! :!:
Mod edit: Emil, persoonlijk worden is niet handig...
Wij als forum hebben GEEN partij in verkopen. Bij bewezen oplichting volt een permban van de bewuste gebruiker.
Er wordt gesproken over vertrouwen en loyaliteit wat achteraf niet verhaalbaar blijkt te zijn.
Het gaat over de eerder genoemde HPI Bullet flux MT.
Bij aankomst bleek dat het front differentieel gewoon niet werkt. Zie:
MVI_1197.mp4 video by Braxx100 - Photobucket
De verkoper blijft volhouden dat het werkte toen de auto hem verliet. In mijn ogen kan de posterij nooit een dermate defect veroorzaken en stel ik dus de verkoper aansprakelijk. Deze wil van geen wijken weten en houd vol na veelvuldig PM verkeer geen concessies doen.
Vandaar dit draadje.
Medeforumgenoten pas op met aankopen via internetmedia!! :!:
Mod edit: Emil, persoonlijk worden is niet handig...
Wij als forum hebben GEEN partij in verkopen. Bij bewezen oplichting volt een permban van de bewuste gebruiker.
Laatst bewerkt door een moderator: