Bullet blijkt miskoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Holy ... I stand corrected. Dan heeft die diff pinion net op dat stukje gezeten waar de tanden van de crowngear weg zijn.

Nja, dat diff is niet meer te redden. Ik kan je ook wel zeggen dat zoiets niet komt door de TNT post ;). Persoonlijk zou ik voorstellen om samen de kosten te delen voor het vervangen van het diff.

HPI BULLET 3.0 MT ST FRONT OR REAR COMPLETE DIFF SET

Of natuurlijk enkel de crowngear:
BEVEL GEAR 40T # 101215

Dit diffcup die los ligt is ook een heel eind versleten en mag wel vervangen worden.

Laatst bewerkt:
Ik wil wel even 1 ding rechtzetten. Oplichting vind ik ook wel een beetje overdreven en die uitspraak is dan ook niet van mij...... De verkoper kan ter goeder trouw zijn geweest en dat het nog werkte voor verzending..... niet alle tanden zijn eraf. Het kan dat het niet is opgevallen zijn tijdens het rijden.

Laatst bewerkt:
En dan nog iets, die kosten kunnen me niet schelen. Het is al besteld. Excuses zijn misschien wel op zijn plaats.... :rolleyes: ;)

die tanden zijn er toch wel zeer recent uit gebroken het breukvlak zijn nog volledig schoon ,geen vet of slijtage sporen doordat er een tandwiel langsgelopen zou hebben.hoe ziet de andere kant van de crowngear eruit ( het gedeelte wat nu niet zichtbaar is op de foto)

Tja probeer ik het nog netjes te houden, worden jullie WEL persoonlijk, tja wat wil je dan vraag ik mezelf af ????

Enfin,
Iig is deze quote van de TS al heel anders dan dat de startpost was...

Ik wil wel even 1 ding rechtzetten. Oplichting vind ik ook wel een beetje overdreven en die uitspraak is dan ook niet van mij...... De verkoper kan ter goeder trouw zijn geweest en dat het nog werkte voor verzending..... niet alle tanden zijn eraf. Het kan dat het niet is opgevallen zijn tijdens het rijden.

Ook al is oplichting niet jouw woord, het kan wel zo overkomen!!!
Moraal, pas op met wat je schrijft, je moet al heel zeker zijn van je zaak...
Anders loop je het risico dat iemands naam besmeurd is, nog voordat hij zich kan verdedigen, gezien de hate mail,dat bevestigd. DAT wilde ik voorkomen, en DAAROM heb ik dingen aangepast....

Emil, mod

erg nuttigge opmerking! Haal jij al je onderdelen in de winkel? nee zeker? Dus dat slaat nergens op.

Dit topic kan wel op slot denk ik, aangezien dit onderling via pm gedaan hoort te worden.

Jammer dat het zo kan lopen maar het is een wederzijds risico als je iets verkoopt..

Het blijft 2ehands en als je het laat opsturen is het risico voor de koper, dit is algemeen bekend.

Als je dit via marktplaats zou hebben verkocht en je zou dit hebben dan zou je ook zelf het risico hebben moeten dragen.

De onderdelen zijn al besteld en dan is het probleem opgelost..
Wel jammer dat we steeds vaker van dit soort topics zien verschijnen op het topic.

Jammer dat het zo kan lopen maar het is een wederzijds risico als je iets verkoopt..

Het blijft 2ehands en als je het laat opsturen is het risico voor de koper, dit is algemeen bekend.

Als je dit via marktplaats zou hebben verkocht en je zou dit hebben dan zou je ook zelf het risico hebben moeten dragen.

De onderdelen zijn al besteld en dan is het probleem opgelost..
Wel jammer dat we steeds vaker van dit soort topics zien verschijnen op het topic.

Ik neem aan dat u bedoeld dat dit soort topics steeds meer op het forum verschijnen?:)

Ik sluit dit topic, hopenlijk heben we een les kunnen leren in aankoop verkoop, problemen oplossen, en de risico's...

Hopenlijk ook, hoe je dit het netste kan neerzetten op een openbaar forum!

Emil, mod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back