Bungee Starten?

@Noah:
duur.jpg

Zeg jij et maar. :P

@Sanka: Ja, et zal wel aan mij liggen, maar geld betalen voor n stuk papier.. nee bedankt. :P Voor 8 euro verwacht ik op zn minst een stuk hout. :P Bovendien is die launcher niet zo geschikt voor wings denk ik?

de bungee is 16,90EUR lijkt me sterk dat de verzendkosten gelijk zijn aan de verkoop.. leuk als je een ferarri koopt.

haha, maarja, ik denk toch dat je wel aardig wat kwijt bent. o.a. aan bobbeltjesfoam en karton. Om maar niet te beginnen over de ziektekosten voor de hernia die de postbode er minimaal aan overhoud :D :lol:

Freakazoid zei:
@Sanka: Ja, et zal wel aan mij liggen, maar geld betalen voor n stuk papier.. nee bedankt. :P Voor 8 euro verwacht ik op zn minst een stuk hout. :P Bovendien is die launcher niet zo geschikt voor wings denk ik?

Waarom zou die launcher niet geschikt zijn voor wings?
En hoezo een stuk papier?
Je krijgt het PDF bestand. Dus geen verzendkosten... 8)

Maar zoiets is toch ook zelf te verzinnen..

Zelf verzinnen ja, maar veel mensen vergeten vaak dat er ook nog piloten zijn die GEEN 2 deurs garage met 10 ton gereedschap hebben. :P Een dremel, een ijzerzaagje, en een klein laatje vol schroevendraaiers en mesjes, daarmee moet ik et doen. ;) Dus hele constructies gaan knutselen met de bandzaag en lintschuurmachines enzo zit er niet in voor mij. Ik kan nog net 2 stukken triplex doormidden jassen met mijn zaagje voor zon pedaal, en dr met de achterkant van n ouwe dikke schroevendraaier een spijker in beuken, maar daarna is et ook einde oefening met knutselen. :P

Sven, dat is precies genoeg gereedschap voor het namaken van mijn launcher.................

Hier bij mij in de garage 8) :lol: Ik maak straks wel een paar foto's dan post ik die wel hier. het pedaal is heel eenvoudig van enkele afvalstukken hout en enkele schroeven en een M 8 slotbout met slagmoeren.

Ik heb al een aantal pedalen gezien, vrij simpel. :P Tis gewoon een plaat met n piano scharnier op n andere plaat, met een pin die door n gaatje naarboven steekt. Als je dr op trapt, verdwijnt de pin, de ring schiet los en weg ben je. ;) Et pedaal krijg ik nog wel voor elkaar, maar ik moet ergens een goed stuk bungee koord hebben (tedun en et wil niet, tedik en et hele ding klapt open) en iets van een tentharing en n paar metale lussen.

Back