Buzzer

ik heb een probleem met de buzzer in cleanflight krijg deze niet aan de gang is gemonteerd op een flip 32+ bordje de schakelaar is goed afgesteld alles is gesavet
kan het zijn dat ik een cli command moet geven volgens documentatie zou de buzzer enable moeten zijn
m.v.d luc

Zo ver ik weet is er geen commando voor. Heb je hem zelf gesoldeerd ? Ik wil nog wel eens + en - omwisselen en als ik hem dan omdraai werkt hij wel. Kan natuurlijk ook een defect zijn.

Zo ver ik weet is er geen commando voor. Heb je hem zelf gesoldeerd ? Ik wil nog wel eens + en - omwisselen en als ik hem dan omdraai werkt hij wel. Kan natuurlijk ook een defect zijn.
kabels zitten goed gesoldeerd heb meerdere buzzers geprobeerd werken allemaal niet
buzzers werken wel op mijn naze 32 bordje maar op de flip 32 bordje niet heb hier zelfs 2 van werkt op geen van beide

m.v.g luc

Vreemd Luc....en als je om te testen op 1tje baseflight zet, werkt het dan wel ?

Kan je hem anders toch eens omdraaien ( + en - )

Please note that the Flip32 style boards come with straight pins installed but no cables. Also note that polarity for buzzer silkscreened on the board is wrong. Follow the product pictures for accuracy. Dedicated satellite port works without hardware modification.

Vreemd Luc....en als je om te testen op 1tje baseflight zet, werkt het dan wel ?

Kan je hem anders toch eens omdraaien ( + en - )

Please note that the Flip32 style boards come with straight pins installed but no cables. Also note that polarity for buzzer silkscreened on the board is wrong. Follow the product pictures for accuracy. Dedicated satellite port works without hardware modification.
hartelijk dank voor het meedenken schiksie ik had deze opties ook al uitgeprobeerd div.baseflights en claenflights
heb vanavond eens een meting gedaan of er 5 volt op kwam met inschakelen dus niet of de buzzer is uitgeschakeld of de bordjes hebben allebei een probleem
maar gelukkig vliegen de bordjes voortreffelijk

m.v.g. luc

Back