C-130 Hercules

5p1k3

Forum veteraan
Hoi,

Tijdje terug (paar jaartjes onderhand alweer) zag ik ooit eens bij Quartel een zak met schuim liggen. Dat zou een C130 zijn geweest. Nu ben ik inmiddels meer geinteresseerd in elektro op kleine basis, dan toen en vroeg mij af of hier misschien mensen zitten die mij kunnen vertellen waar ik (bij voorkeur in NL) zo'n toestel nieuw kan kopen. Of misschien heeft er iemand er nog een op zolder staan?

Eind van de maand hoop ik ook de bezitter te zijn van een BAE146.. Alleen een Dash7 nog en mijn verlanglijstje is (bijna) compleet :)

Ben benieuwd naar reakties.

hercules

he hallo.,

volgens mij heeft hobby-in in nog wel van die c130 in handel enje kan hem dan uitvoeren met brandstof of elektro..en ja die dash 7 heb ik op zolder staan haha volgens mij wel een zeldzaam model:cool: en op mijn verlang lijstje staat die bae146...

hercules

:offtopic:maar als je belang hebt bij mijn dash-7 wil ik wel ruilen tegen die gave christan-eagle van jouw?kan ik gelijk een mooie brushless setup erin kwakken die ze verdient ipv een grasmaaiermotor haha lol :ontopic:

Heb hem gezien op de website van hobbyin, het is alleen niet het toestel die ik bedoel. Deze is mij ook iets te groot.. Ik zoek echt de styropor elektro uitvoering van een spanw. van hooguit 1.80 m

Mja, ik snap Robbe en elke ander merk niet.. De Dash7 en de BAE146 waren gewoon weg fantastische toestellen. Ben blij dat eind deze maand de 146 bij mij thuis staat. Alleen een Dash7 nog (mocht je hem ooit willen verkopen anne? ;) )...

herculess

ik denk dat ik de 1ste maand niet slaap als ze weg is....... super vliegbeeld alleen het is wel houden en keren met 4speed400 ppffffff

h

volgens mij heeft robbe nu de dash 8 maar dat valt ook tegen vind ik persoonlijk dan

@plotterwelt:
Jammer dat de transal maar 2 motoren heeft.. Ik wordt langzaam aan getrokken door meerdere motorige kisten tegelijk.. transal.. hmm.. ik hou de optie nog even open ;) Zou je me een pm kunnen sturen met wat je ervoor hebben wilt plotterwelt? (of doe je hem niet weg?)

@anne:
De Dash8 is inderdaad een lelijk (sorry) 2 motorig toestel. Vind het model echt niets ten opzichte van de Dash7.. Overigens heb ik je pm beantwoord ;)

heb hier nu een c130 van jws staan
airplane_c130_04.jpg

,gekocht op mp in deventer (zaten wel wat ingebouwde crashes in zoals ailleron servo vast gezet met sillyputy)beestje heeft nog nooit gevlogen .maar gelijk bij sweighofer besteld een nieuwe ontvanger(2,4ghz spectrum) en regelaar besteld .rest van onderdelen heb ik liggen .
spanweidte is een 110cm

Back