Ik heb voor de Kingtech ook nog een USB kabel aangeschaft zodat ik de laatste 51 minuten van de vlucht kan uitlezen.
Altijd handig en leuk om mee te spelen, hier een overzicht van vlucht 4 van vandaag (klik op de foto voor een wat grotere versie):
De eerste kortstondige pieken is het taxiën naar de baan, dan de take off, hier met weinig vermogen, 75% gas en tegen de 120.000 rpm (max is 143.000).
Even een rustig stukkie vliegen en dan af en toe wat meer vermogen wat overeenkomt met het gas geven na een fly by.
Net na 365 geland en weer wat pieken van het terug taxiën en afzetten.
De 3S LiFe van 2200 mAh doet trouwens ook goed werk, 6 starts en 5 vluchten, totale loopduur +/- 1 uur heeft maar een verbruik van 992 mA volgens de ECU.
Grt,
Berto.
Altijd handig en leuk om mee te spelen, hier een overzicht van vlucht 4 van vandaag (klik op de foto voor een wat grotere versie):
De eerste kortstondige pieken is het taxiën naar de baan, dan de take off, hier met weinig vermogen, 75% gas en tegen de 120.000 rpm (max is 143.000).
Even een rustig stukkie vliegen en dan af en toe wat meer vermogen wat overeenkomt met het gas geven na een fly by.
Net na 365 geland en weer wat pieken van het terug taxiën en afzetten.
De 3S LiFe van 2200 mAh doet trouwens ook goed werk, 6 starts en 5 vluchten, totale loopduur +/- 1 uur heeft maar een verbruik van 992 mA volgens de ECU.
Grt,
Berto.
Laatst bewerkt: