C&C Model L-39 (big & light)

L39%20269.jpg

Vandaag 5 vluchten gemaakt met de 'LottiCat' waarvan de vijfde de 100ste vlucht was.
Het was wat vlagerig waardoor de landingen echt werken was maar later op de avond werd het rustiger.

Heb heerlijk gevlogen.

Op naar de volgende tig vluchten.

gaat lekker

@Berto.

Mooi man, hautemheel and up to the next onehundred.

Ger.

Hee Henk,

Yep was op Deelen, heb jullie wel zien roken ;-)

Hee Herman,

Kingtech K100G met de Xicoy werkt prima, zal hem binnenkort weer eens uitlezen, weet ik ook wat er precies gebeurt en hoeveel uur die werkelijk heeft.

De K100G heeft er nu 88 cycles opzitten en totaal 856min gedraaid, net boven de 14 uur dus in iets minder dan een jaar tijd.

Kijken hoeveel er nog bij komt dit seizoen maar denk dat ie van de winter maar voor zijn beurt weg gaat anders zit ik in het 2015 seizoen zonder motor en dat is niet de bedoeling.

De K100G heeft er nu 88 cycles opzitten en totaal 856min gedraaid, net boven de 14 uur dus in iets minder dan een jaar tijd.

Kijken hoeveel er nog bij komt dit seizoen maar denk dat ie van de winter maar voor zijn beurt weg gaat anders zit ik in het 2015 seizoen zonder motor en dat is niet de bedoeling.

Klinkt goed maar nog niet aan de pc gehangen dus?

Zie hier van de laatste 5 vluchten:
full

En de laatste vlucht:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup, dankje. Hij de-accellereert ook wel lekker rap zeker? Temp gaat af en toe terug tot net boven de 300 graden....... Grafiek lijkt prima.

Haha, valt wel mee, je ziet het gas nog bediend worden.
Ken jetters die tijdens de start volgas gaan om het pas bij de landing weer naar stationair te trekken :lol:

Je ziet tijdens de laatste vlucht wel mooi het eerste rustige rondjes vliegen met op 44 (min 44 van de laatste 51min die de ECU opslaat) een touch & go en daarna wat meer gejakker.

Hier nog foto`s van afgelopen zaterdag:
L-39%20c.jpg

L-39%20b.jpg

L-39%20a.jpg

En een kort filmpje van de vliegshow:

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen zondag 2 vluchtjes gemaakt, gister 2 vluchtjes we gaan lekker door zo :D

De beste rook is nog de Blue Max van PBS, kan dat zelfs achter de romp uitlaat inspuiten en dan rookt het nog lekker.

Back