CAD teken/bouwverslag HPI Sprint 2 -- Afgewerkt 02-09-2009

Zeer juist. En snaren zijn om muziek mee te maken, en touring cars zijn voor meisjes.

Jaja :lol: en 4WD is voor broekskes die nie weten wa rijden is, zeker :)

Een midmotor truck of buggy bestaat nog niet in een complete kit, je hebt er (voor zover ik weet) altijd nog een donor auto voor nodig. Daarom lijkt het me juist heel interessant om zo een auto van scratch te gaan ontwerpen als volledige kit. Maar dat is zowiezo nog niet voor binnenkort.

Met SolidWorks heb ik nog niet getekend. Ik heb voorlopig ervaring met SolidEdge, Inventor en NX. Maar als je 1 onder de knie hebt, is het andere pakket rap aangeleerd. Gewoon wat wennen aan de andere manier van werken.

Neje, je verwart met truck ;-) 4WD is voor mensen die de 30 (al lang) gepasseerd zijn, en niet meer scherp staan, of nooit scherp gestaan hebben.

Dat van die kit versus complete auto is puur een economisch verhaal hoor. Mallen zijn nu eenmaal duur, en het zijn de kleinere bedrijven die juist de mid-motor voertuigen maken. Een kleine preview van als je ooit ontwerper zou zijn voor een R/C bedrijf: economische redenen winnen altijd. En de mannen die de mal moeten maken zijn altijd baas - maar da's een ander verhaal.

Back