cafe's niet bereikbaar?? krijg foutmelding dat het oneindig door verwijst (loop)

Ga ze zo dadelijk eens bellen

Al onze medewerkers zijn bezet, een ogenblikje gduld aub
tralala tralala
tralala tralala
tralala tralala
tralala tralala
tralala tralala
tralala tralala

succes,

Ad

ping
.
.
.
.
ping
.
.
.
.
ping
En maar graaien, laat de klant maar wachten dat levert ons weer geld op.
Geniaal dat dat nog steeds wordt getolereerd.

Betalen terwijl er niets geleverd wordt, ordinair jatten is het. Ik begin er met elke helpdesk medewerker over, laatstelijk nog met Hetnet. Door dat betaald wachten begint menig gesprek al met lichte irritatie. Er waren toch plannen om er iets aan te doen?

Ben benieuwd wat er uit komt rollen Alwin.

nou jippiej kajee NOT.

Technische kennis 0.0 aan de telefoon (verbaasd me niet is eerder regela dan uitzondering).

Ja aan de proxy doen we niets meneer. Ligt aan uw toestel.
Ja maar het betreft 2 toestellen en internet via laptop...
Ja nee doen we niets aan.
Fijne dag en succes.

jippiej.

OPROEP: Zijn er meer gebruikers die hi (kpn) gebruiken en kunnen die wel op internet komen?

Na je topic gelezen hebben dacht ik.. probeer het eens op de iPhone.
Exact hetzelfde probleem met de Café topics.

caf%E9

Ook ik heb mobiel internet van KPN (gelukkig thuis gewoon Ziggo)

Ik heb zelf bij een internetprovider gewerkt, en ik weet hoe het eraan toe gaat qua technische zaken.
Bij ons moest de klant echt blijven klagen zodat er een technische storing aangemaakt kon worden en de technische dienst het probleem zou gaan onderzoeken. (ook hier kwam weinig van na melding maar goed)
Om nog niet te spreken op welke manier je er kan binnenkomen als werknemer... te belachelijk voor woorden. De meesten klanten weten meer dan sommige medewerkers.

Laatst bewerkt:
misschien tijd om een vuist te maken richting kpn met een groep mensen?
Ze gebruiken een proxy server dat staat boven water.

DPI is nog toegestaan tot 1 januari dan pas gaat de wet net neutraliteit van kracht.

Dus ik vermoed dat ze dat laatste ook nog steeds gebruiken.

het probleem is niet alleen het aanpassen van de namen.

Ook topics met die é kunnen we niet openen.

Valt wel mee denk ik? Als je café hernoemd naar cafe dan ben je al een heel eind voor de standaard subfora.

voor de forums zelf zou dat al een hele hoop oplossen inderdaad.
Dan blijven er nog een paar topics over zoals Privé en Café topics.

Als dat zou kunnen is denk ik het grootste struikelblok al reeds verdwenen.

Het probleem komt alleen hier voor omdat dit forum de titels daadwerkelijk als links omzet. De meeste forums gebruiken nummers gekoppeld aan namen.

Klopt... SEO heet dat.. Search Engine Optimalisation, hierdoor komen de topics beter uit bij bijvoorbeeld Google..

Robert

hallo robert helemaal top.
Ik ga nog eens in conclaaf met kpn hierover zie steeds meer mensen die deze problemen hebben.

nou kpn houdt het op een probleem met toestel.
Wil niks horen over een mogelijk probleem in hun netwerk.
Gaat u maar naar samsung.

Komen we dus geen klap mee verder.

Klopt... SEO heet dat.. Search Engine Optimalisation ...
Robert, is dat met een [bladiebla] code uit te schakelen? Niet altijd handig. Sommige sites produceren waardeloze titels, dan is het kale internet adres een stuk duidelijker. Van dit elektronica-toko overzicht bijvoorbeeld schieten je de tranen in de ogen. (Ik weet, je kunt zelf een titel opgeven in de URL code).
Elektronica Onderdelen.nl
Servokabel CRIMPEN mit Siliconkabel Schrumpfschlauch fuer Goldstecker (zonnebril opzetten, dan pas openen)
Beleuchtung, Bausätze, Haustechnik, Hausautomation... | ELV: Kompetent in Elektronik
Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
RS Components | elektrische en elektronische componenten
Farnell / Electronic Component Distributors / Suppliers / Electronics, Electrical Parts, Electrical Components and Wholesale Electronics.
DigiKey Corp. | Electronic Components Distributor | Netherlands Home Page

Back