Calmato van kyosho

Vanochten lagen er een stuk of 8 met een Hype motor voor € 149,- bij Tacu in Utrecht (standje van die aardige duitse dame :) ) . Volgende maand toch maar eens langskomen.... 8)

Rob Keij zei:
Ik heb een mooie groene Calmato voor je liggen.......

http://81.58.6.162\calmato\calmato.MPG

Toevallig had ik ook groene getest. maar ik denk dat de rode net zo goed vliegt.

En die is nog nieuw in de verpakking?

Cropduster zei:
Vanochten lagen er een stuk of 8 met een Hype motor voor € 149,- bij Tacu in Utrecht (standje van die aardige duitse dame :) ) . Volgende maand toch maar eens langskomen.... 8)

Ja tis jammer dat ik nu pas iets over TACU lees. Maargoed... over 3 weken kan ik ook weer terecht.

Ik heb genoeg nieuwe liggen, groen en rode, zoveel je wilt... en allemaal nieuw....

Klinkt intressant. Je vraagt er ook 150 euro voor inclusief motor? En de spullen zitten nieuw in de doos? :lol:

@Rob Keij:

Hoi, geldt dat nog steeds, 149 euro voor een Calmato + Hype Coolfire .46 bij jou? Ik zie op de site van jouw winkel dat deze 169 euro kost. Heb je de prijs net omhoog gedaan, of is dit een aanbieding die niet op de site vermeld staat?

Peter.

300 euro is wel erg duur voor een skysport hoor hij kost nu nog maar
139 met 3 servos en ontvanger en kristallen 15 euro erbij voor 1 servotje
20 voor ontvanger acu 35 voor zend accu goedkoop protech ladertje 14 euro
dan kom je volgens mij op 215 uit en als je de pakketten zelf maakt nog goedkoper
m.v.g Marijn

ZwevendePeter zei:
@Rob Keij:

Hoi, geldt dat nog steeds, 149 euro voor een Calmato + Hype Coolfire .46 bij jou? Ik zie op de site van jouw winkel dat deze 169 euro kost. Heb je de prijs net omhoog gedaan, of is dit een aanbieding die niet op de site vermeld staat?

Peter.

zie PB!

ZwevendePeter zei:
@Rob Keij:

Peter.

Het klopt nog steeds, de prijzen in de webwinkel zijn leveranciers adviesprijzen gewoon mailen of bellen. Ook zijn we nog niet klaar met alles dus het komt zeker voor dat er prijzen niet kloppen. Als je twijfelt gewoon even vragen.

Rob

Back