Camber instellen

• Topicstarter Topicstarter Joris
  • Startdatum Startdatum
jah dat is wel zo maar plexiglas is aan de prijzige kant, mits je een plaatje van school mag mee nemen, ofzo..
plankje hout voldoet ook wel

Groet Robo

ja dat is waar.. ik kijk wel even wat ik ga gebruiken. Wat wel een voordeeltje is van plexiglas is dat je erop kunt schrijven en dat ook weer uit kunt wissen ;) heb je meteen een handige notitieplaats.. :)

zo als hierboven bescheven zijn er verschillende alternatieven gegeven, niks moet.

glas plaat
MDF plaat
plexiglas plaat
bureau

maar dat is zeker een mooie prijs

Groet Robo

hehe thanks! t was ook niet bedoelt om mijn zin door te drijven hoor :) bedankt voor je opsomming :) wel handig. ik ga naar een mooie op zoek :)

neej wacht joris, er was een ander bericht van iemand en daar reageerde ik op, niet op jou, jij hebt deze topic gestart.

@moderator. zijn er berichten weg gehaald??

Groet Robo

Roboscan zei:
neej wacht joris, er was een ander bericht van iemand en daar reageerde ik op, niet op jou, jij hebt deze topic gestart.

@moderator. zijn er berichten weg gehaald??

Groet Robo

Haha nee hoor, dat bericht staat nog op de 1e pagina :wink:
Maar goed ik neem dan dus gewoon die set en een vlak bord koop ik wel bij de gamma of karwei.
Bedankt

geeft niet hoor :D ik zat ook niet helemaal goed op te letten dus ;) haha

je zou ook de lengtes kunnen op meten, zeg maar de hoogte van je wiel je schuine zeide van je wielen en dan het verschiltussen onder en boven, dan maak je een driehoek, en reken je met de Tangens (sines cosines tangens) uit welke welke hoek je wiel staat,

voor sommige wat lastig als je het nog niet op school hebt gehad. maar het is te proberen.

Groet Robo

bedoel je dit voor de Toe in? of voor t camber?

Ik las trouwens op de site van PK dat je toe in aan de voorkant +/- 3 graden moest zijn. Hebben jullie dit ook? of is dit veel te veel??

Joris zei:
Ik las trouwens op de site van PK dat je toe in aan de voorkant +/- 3 graden moest zijn. Hebben jullie dit ook? of is dit veel te veel??

meestal toe in maar op de tl01 vb toe out.....hangt dus af van je auto en wat je zelf het beste vindt rijden

Back